سردار پاکپور: رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران در هفته جاری برگزار می‌شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران در هفته جاری در جنوب شرق کشور برگزار خواهد شد.

سردار پاکپور: رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران در هفته جاری برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در نشست‌خبری با اشاره به ماموریت‌ها و اقدامات نیروی زمینی سپاه پاسداران، از برگزاری رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد و گفت: رزمایش این نیرو در هفته جاری در جنوب شرق کشور (در محدوده قرارگاه قدس) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رزمایش با نام رزمایش امنیتی "پیامبر اعظم" و به مدت 3 روز 24، 25 و 26 فروردین‌ماه در منطقه استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب خراسان‌جنوبی و شرق هرمزگان برگزار می‌شود.


وی حفظ آمادگی رزمی یگانی و نمایش اقتدار نظامی نیروهای مستقر در منطقه را از جمله اهداف برگزاری رزمایش نیروی زمینی سپاه برشمرد و افزود: هویت بخشی و امنیت سازی مبتنی بر بومی سازی امنیت از مهم ترین اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی تصریح کرد: عملیاتی کردن برخی تاکتیک‌ها و روش‌های موجود در متون درسی و انتقال تجربیات به نیروهای جوان از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای بومی سازماندهی شده در منطقه، تیپ‌ها و لشکرهای نیروی زمینی سپاه که در منطقه حضور دارند و یگان ویژه صابرین که مأمور انجام برخی مأموریت‌های خاص است در این رزمایش حضور دارند.

وی افزود: رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) در روز اول در بخش جالق منطقه سراوان، روز دوم در منطقه عمومی میرجاوه و روز سوم با تجمع فرماندهان و یگان‌های شرکت کننده برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه از ایفای نقش و حضور مؤثر یگان هوانیروز سپاه در این رزمایش خبر داد و گفت: در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه بکارگیری و آزمایش می‌شود.

وی پیام رزمایش نیروی زمینی سپاه را ایجاد بازدارندگی در برابر دشمنان با نمایش بخشی از قدرت دفاعی عنوان و تصریح کرد: انجام این رزمایش‌ها موجب می‌شود تا دشمنان در براوردهای خود دچار اشتباه نشده و اقدامات نابخردانه‌ای را صورت ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار