مقام ترکیه‌ای: مربوط دانستن تروریسم با اسلام، کاملا اشتباه است

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به حملات تروریستی مرگبار، گفت تروریسم هیچ ارتباطی به اسلام ندارد.

مقام ترکیه‌ای: مربوط دانستن تروریسم با اسلام، کاملا اشتباه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، دیروز در سخنانی در همایشی که با موضوع مساله افراط‌گرایی در خاورمیانه، در استانبول برگزار شد، با اشاره به حملات تروریستی گروه‌های تروریستی در سراسر جهان گفت‌: مرتبط دانستن افراط گرایی با یک دین، اشتباه است.

کالین افزود: برخی در پی مرتبط نشان دادن افراط گرایی با اسلام هستند. این موضوع کاملا اشتباه است. امکان برقراری پیوند میان اسلام و تروریسم وجود ندارد. اسلام چنین چیزی را به شدت رد می کند.    

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت: گروه هایی مانند داعش برای ترویج باورهای افراطی و جذب اعضای جدید از جنگ سوریه استفاده می کنند. جنگ داخلی سوریه ، مسائل سیاسی و ناامنی در عراق زمینه را برای پیدایش گروه داعش فراهم کرد. 

کالین مدعی شد: نباید فراموش کنیم که حکومت بشار اسد در سوریه موجب کشتار 400 هزار نفر شده است. خشونت ها در سوریه موجب افزایش قدرت بسیاری از گروه ها شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
این مقامات ترک هم یا جامعه و افکار عمومی خودشون رو احمق فرض کردن و یا خودشون این همه احمق هستند. کسی نیست به این ترکها بگه بابا سوری ها که داشتن زندگیشونو می کردن شما با مسلح کردن مخالفان سوری و آوردن تروریست ها از اقسا نقاط دنیا و دادن همه نوع کمک به آنها این همه جنایت و ناامنی به وجود آوردید و البته ضربهاشو یکی پس از دیگری دارید پس می گیرید . و خداوند لعنت کند شما مصوبان اینهمه جنایت را که آن همه انسان بیگناه رو کشتید و آوره کردید و خار و ذلیلشون کردید و از اینور دارید سرشون منت هم میزارید.
شما دانسته یا ندانسته سگ پاسوخته اسرائیل و آمریکا هستید و ذلت از این بالاتر نیست.خدواند شما ، آل سعود،آمریکا و اسرائیل و تمامی حامیانشان را لعنت کند. انشائ ا...
آخرین اخبار