اردبیل؛

توسعه عمرانی و اجتماعی روستای اندبيل با الحاق به شهر خلخال

فرماندار خلخال با اشاره به الحاق روستای اندبيل به شهر خلخال گفت: الحاق روستاهای اندبيل ، خوجين و علی آباد به شهر خلخال در آينده توسعه عمرانی و اجتماعی اين روستاها را به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نظری شيخ احمد در نشست با دهيار ، اعضای شورای اسلامی و معتمدين روستای اندبيل از توابع بخش مركزی خلخال افزود: با الحاق روستای ياد شده به شهر در آينده سطح خدمات شهری ارائه شده به اهالی اين سه روستا به مراتب بهتر و بيشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: فاصله روستای هدف گردشگری اندبيل تا مركز شهر خلخال بسيار كمتر از فاصله شهرك های موجود اين شهر بوده و اين كار الحاق اين روستاي پرجمعيت به شهر خلخال را ضروری كرده است.

فرماندار خلخال با بيان اينكه اجرای طرح های عمران روستای در روستاهای خلخال نيازمند همكاری و مشاركت جمعی اهالی روستاهای اين شهرستان است افزود: در حالی كه اجرای طرح فاضلاب روستای اندبيل به عنوان يكی از دو روستای پايلوت اجرای طرح فاضلاب روستايی كشور از سال گذشته آغاز و هنوز مراحل اجرايی اين طرح پايان نيافته درخواست آسفالت سطح معابر حفاری شده روستا از سوی اهالی اندبيل انتظاری زود هنگام از مسوولان شهرستان است.

نظری شیخ احمد گفت: با خاتمه عمليات اجرايی شبكه فاضلاب روستا ساماندهی معابر و آسفالت سطح خيابان ها و كوچه های اندبيل اجرا خواهد شد.

وی اظهار كرد: در سال گذشته بيش از سه ميليارد ريال براي اجرای سنگفرش معابر روستای اندبيل و اجرای طرح گردشگری اين روستا از سوی بنياد مسكن خلخال هزينه شده و امسال نيز اعتبار لازم برای ادامه اين طرح در روستای هدف گردشگری اندبيل تخصيص خواهد يافت.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.