پدیده لیگ، ستاره سهیل شد؛

منصوریان: سلام من را به مطهری برسانید!

ملی پوش امید تیم فوتبال نفت تهران به دلیل مشکل مالی مدت ها است که در تمرین این تیم شرکت نمی کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری پدیده لیگ برتر چهاردهم فوتبال ایران که در فصل جاری این رقابت ها و همچنین رقابت های انتخابی المپیک لندن همراه با تیم ملی امید کشورمان، توفیق چندانی به دست نیاورده و در 17 بازی فقط 2 گل برای زردپوشان پایتخت و یک گل به خودی به ثمر رسانده است، از 26 اسفند 1394 در تمرینات نفت شرکت نکرده و این روزها به ستاره سهیل تبدیل شده است.

علت اصلی این تصمیم مطهری مشکلات مالی باشگاه نفت و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم است که سبب شده این بازیکن با رفتن به گرمسار در کنار خانواده خود زندگی کند چرا که از تامین هزینه های زندگی در تهران عاجز مانده است. نکته جالب این جا است که بازیکنان و کادرفنی نفت هیچ اطلاعی درباره وضعیت مهاجم خود ندارند.

علی رضا منصوریان سرمربی نفت در این باره اظهار کرد: ارسلان مطهری از 26 اسفند برای تعطیلات نوروز به گرمسار رفت اما به دلیل مشکلات مالی و فشاری که روی وی وجود دارد تاکنون در تمرینات ما در سال 1395 حاضر نشده است. تاکنون موفق به تماس با مطهری نشده ام و تنها می دانم که  در گرمسار است.البته احتمال می دهم این بازیکن در روزهای اخیر به تهران آمده باشد. تصمیم مطهری به دلیل جوانی گرفته شده اما

وی افزود: مطهری نزدیک به یک ماه در تمرینات نفت غیبت داشته در حالی که علی رغم وجود مشکلات مالی  در باشگاه حق چنین کاری را ندارد. تنها مطهری مشکل مالی ندارد و کل اعضای تیم نفت با این مشکل مواجه هستند. بنابراین اگر بازیکنی چنین رفتارهایی انجام دهد، از اصول و دیسیپلین خود کوتاه نیامده و با وی برخورد خواهم کرد. قبول دارم مشکلات مالی برای مطهری مضاعف بوده است اما این مسئله دلیلی برای شرکت نکردن در تمرینات نیست.

سرمربی نفت در پایان ادامه داد: اگر ارسلان را دیدید سلام من را به وی برسانید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار