صفتی: بانوان ایران کار سختی در تایلند خواهند داشت

رئیس کمیته تیم های ملی تنیس گفت : بانوان کشورمان در مسابقات فدکاپ با قرعه خوبی رو به رو نشده اند.

فرشاد صفتی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص گروه ایران در مسابقات فدکاپ تایلند بیان کرد : به هر حال شرایط مساوی برای همه تیمها در قرعه کشی وجود داشت اما باید گفت در این قرعه کشی بخت با ایران یار نبود و بانوان ملی پوش کشورمان در گروه سختی قرار گرفتند. فیلیپین و هنک کنگ از تیمهای خوب این دوره از مسابقات هستند و رویارویی با فیلیپین در بازی نخست بسیار بدشانسی است. 

وی ادامه داد : تنیسورهای دختر ما پیش از این به مصاف سریلانکا و اندونزی رفته بودند و شناخت ما از این تیمها می توانست کار بازیکنان ما را در بازی های رو در رو بسیار آسان تر کند اما به هر حال قرعه کشی است و ما باید خود را آماده این بازی ها می کردیم. 

رئیس کمیته تیم های ملی درباره شرایط تنیسورهای کشورمان در تایلند گفت: پیش از شروع این رقابتها سعی کردیم تا همه امکانات لازم را برای آماده سازی بازیکنان فراهم کنیم و خوشبختانه تیم با آمادگی خوبی راهی این پیکارها شد اما گرمای هوا در بانکوک و شرایط آب و هوایی خاصی که دارد و باتوجه به اینکه تنیسورهای کشورمان با پوشش کامل در این رقابتها شرکت می کنند کار را برای تنیسورهای ما بسیار سخت کرده است. 

وی در ادامه اضافه کرد : تیم بانوان ایران در دوره گذشته این رقابتها توانسته بود عنوان هفتمی را از آن خود کند و امیدواریم در این دوره از مسابقات بانوان کشورمان با عبور از سد حریفان قدرتمند خود بتوانند در بین پنج تیم نخست این پیکارها قرار بگیرند. 

گفتنی است تیم ملی بانوان کشورمان در گروه اول دسته دو فدکاپ با کشورهای فیلیپین, جزایر پاسیفیک,  بحرین و هنک کنگ در یک گروه قرار گرفت و بانوان کشورمان باید در نخستین دیدار خود در شهر بانکوک صبح فردا به مصاف فیلیپین برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار