استقلال 0 - سپاهان 0

صحبت های بازیکنان استقلال و سپاهان پس از پایان بازی

دیدار تیم های استقلال و سپاهان با تساوی بدون گل پایان یافت. صحبت های بازیکنان دو تیم را پس از پایان بازی بخوانید.

 به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های استقلال و سپاهان با تساوی بدون گل پایان یافت. صحبت های بازیکنان دو تیم را پس از پایان بازی بخوانید.

منوچهری: دست کم گرفتن سپاهان اشتباه بود

امین منوچهری پس از توقف سپاهان مقابل استقلال گفت: بازی  خوبی بود. در این بازی مشخص شد بازیکنان استقلال  استرس دارند و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم برنده بازی می‌شدیم. 

وی افزود:چند هفته‌ای است که نتیجه نگرفتیم اما به هر حال این بازی مساوی شد و امیدوارم  هوادارانی که بازی را دیدند راضی باشند.

منوچهری  درباره حاشیه‌های قبل از بازی اردوی سپاهان بیان کرد: من کاری به این حاشیه‌ها ندارم. ضمن این که قبل از بازی در اتاقم مشغول استراحت بودم و از حواشی مطرح شده اطلاعی ندارم.

منوچهری درباره دست کم گرفتن سپاهان از سوی استقلال اظهار کرد:بازیکنان  نیمکت نشین  سپاهان  آرزوی هر تیمی هستند. ما تیم پر مهره‌ای داریم و اگر استقلالی‌ها این فکر را کرده‌اند اشتباه بوده است. امروز خیلی خوب بازی کردیم و استقلالی‌ها توان زیادی برای مقابله با ما خرج کردند.

مهاجم اسبق استقلال  درباره  این که چرا قبل از بازی به سمت نیمکت آبی پوشان نرفت، توضیح داد: پرویز مظلومی به رسم ادب و مهمان نوازی سمت نیمکت سپاهان آمد و من همان جا خدمت او رسیدم و با هم صحبت کردیم.

خلعتبری: افتخار می کنم نویدکیا کاپیتانم است

محمدرضا خلعتبری پس از تساوی سپاهان مقابل استقلال، گفت:  بازی بسیار خوب و با برنامه ای انجام دادیم.  توپ‌های‌مان گل نشد، اما شایسته  پیروزی بودیم.

وی در مورد حواشی اخیر سپاهان اظهار کرد: در مورد مسائل حاشیه ای  صحبت نمی‌کنم و تنها درباره با بازی سوال کنید.

خلعتبری در مورد نتایج بد سپاهان در هفته‌های اخیر گفت: حرف شما منطقی است.  در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفتیم. مسئولان باشگاه باید بیشتر به فکر تیم باشند اما در همین شرایط می‌گویم در سپاهان به داشتن کاپیتانی مثل محرم نویدکیا افتخار می‌کنم.

خلعتبری درباره شعار هواداران استقلال علیه خود گفت: هوادران استقلال و پرسپولیس تیمشان را دوست دارند و  همیشه در بازی‌هایی که مقابل این دو تیم به میدان می روم این شعارها وجود دارد. به هر حال ورزشگاه است و کاری نمی‌توان کرد.

مهاجم سپاهان درباره تاثیر رفتار خود در واکنش تماشاگران بیان کرد: این نظر شماست و برای خودتان مهم است. من چند بار به تبریز رفتم و مشکلی نبوده است. این مشکلات در بازی‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس داریم، اتفاق می‌افتد.

خلعتبری در رابطه با اینکه آیا حرفش درباره افتخار کردن به کاپیتانی نویدکیا اعتراض به استیماچ است، توضیح داد: استیماچ سرمربی تیم است و اگر وی بخواهد و لازم باشد روی نیمکت می‌نشینم. من مشکلی با استیماچ ندارم و اگر بازی هم نکنم، به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. من چیزهایی از نویدکیا دیده‌ام و می‌دانم محرم چقدر برای سپاهان تلاش می‌کند. او هم هرچه به دست آورده، از سپاهان است.

وی درباره این که آیا رفتار نوید کیا حرفه ای است گفت: در این مورد صحبت نمی کنم و فقط می‌گویم به داشتن کاپیتانی مثل نویدکیا افتخار می‌کنم.

کریمی : مقابل استقلال فرصت سوزی کردیم

علی کریمی پس از بازی استقلال و سپاهان گفت : 100 درصد سپاهان از استقلال بهتر بود و باید با اختلاف چند گل پیروز می‌شدیم. متأسفانه در این بازی فرصت‌سوزی کرده  و از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

وی افزود: امیدوارم در بازی‌های آتی جبران کنیم و به پیروزی برسیم.

کریمی درباره حواشی اردوی پیش بازی سپاهان بیان کرد: من فقط راجع به بازی صحبت می‌کنم. وظیفه من بازی کردن است و درباره مسایل این چنینی هیچ اظهار نظری نمی‌کنم.

احمدی : ندیدم محرم به ترکیب استیماچ اعتراض کند

رحمان احمدی پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل استقلال گفت:  بازی را خوب شروع کردیم و تیم برتر میدان بودیم، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. استقلال هم در نیمه دوم خوب بود و شانس گلزنی  داشت، اما در مجموع سپاهان بهتر بود.

وی در مورد گرفتن چند موقعیت گلزنی از مهاجمان استقلال، بیان کرد: وظیفه من حفاظت از دروازه است و باید این کار را انجام دهم.

دروازه‌بان سپاهان در مورد اعتراض نویدکیا به ترکیب استیماچ اظهار کرد: من چنین چیزی نشنیده‌ام. محرم یک ماه است که مصدوم شده و اتفاقی نیفتاد.

دروازه بان سپاهان درباره تائید این اتفاق  از سوی  باقریان مدیرعامل باشگاه گفت: من چنین چیزی ندیده‌ام و شاید باقریان از این موضوع اطلاع دارد.

طالب لو : استقلال تا آخرین روز فصل برای قهرمانی تلاش می کند

وحید طالب لو پس از پایان دیدار تیم های استقلال و سپاهان درباره دلیل مصاحبه نکردن هم تیمی هایش گفت: بازیکنان ما تلاش خود را کردند و از این که نتوانستند مقابل سپاهان پیروز شوند ناراحت هستند. آنها با کمال احترام برخورد کرده و  به کسی بی احترامی نکردند.

وی درباره دلیل نیمکت نشینی خود گفت: این موضوع نظر کادر فنی است.

طالب لو درباره دربی 82 اظهار کرد : دربی یک بازی سنتی است. این دیدار حساسیت خودش را دارد.در کنار این مسئله امسال وضعیت جدولی 2 تیم  بسیار حساس است. امیدوارم مسابقه زیبایی را از سوی هر 2 تیم شاهد باشیم.

وی در مورد تمایل خود به پیروزی در دربی بیان کرد: سؤال‌های جالبی می‌پرسید.هر بازیکن و تیمی دوست دارد برنده شود البته همه بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم دوست هستند و در وهله نخست امیدوارم همه سلامت باشند.

دروازه بان استقلال درباره احتمال قهرمانی آبی پوشان توضیح داد: به طور حتم تا آخرین روز لیگ اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. ما تا آخرین روز تلاش‌مان را می‌کنیم و سعی داریم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

کریمی : شرایط دربی از دیدار سپاهان با متفاوت است 

یعقوب کریمی درباره توقف استقلال  مقابل سپاهان پیش از دربی گفت: بازی بدی نبود هرچند دربی شرایط خاص خودش را دارد. ما در بازی رفت سپاهان را برده بودیم. امیدوارم در دربی نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم  اما در نیمه دوم با توجه به خستگی بازیکنان، بدن هایمان افت کرد. چند هفته  در صدر بودیم و حالا هم در جدول دوم هستیم.

کریمی درباره اعتراض برخی هواداران به عملکرد فنی ضعیف این تیم بیان کرد: به بار فنی جام نمی‌دهند اما ان‌شاءالله در پایان فصل جام می‌گیریم.
 
وی درباره این که آیا کسی به بازیکنان استقلال گفته مصاحبه نکنید، اظهار کرد: هیچ‌کس به بازیکنان در این خصوص چیزی نگفته است.

کریمی درباره ادعای بازیکنان سپاهان مبنی بر سرتر بودن نسبت به استقلال گفت: آنها نظر خود را گفتند اما ما هم در این مسابقه تلاش کردیم.

هافبک استقلال درباره استرس بازیکنان استقلال به دلیل نزدیکی مرسپولیس به این تیم گفت: این طور نیست. ما دربی را پیش رو داریم که آن بازی شرایط متفاوتی دارد، در آن بازی برای کسب نتیجه خوب به میدان می رویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
غلط املائ دارد
آخرین اخبار