شیراز؛

دستگیری مزاحم سایبری شبکه اجتماعی بی تالک

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فسا استان فارس از کشف یک فقره پرونده ایجاد مزاحمت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان گفت: فرد جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان فسا مراجعه و شکایتی را علیه فردی ناشناس که از طریق نرم افزار شبکه اجتماعی بی تالک برای وی مزاحمت ایجاد كرده بود، مطرح كرد.
وی ادامه داد: شاکی پرونده مدعی شد، این مزاحمت ها به مدت 2 سال است این فرد ناشناس برای خانواده وی ایجاد كرده تا جایی که تصمیم به پیگیری آن كرده است.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فسا اظهار كرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی اظهارات شاکی و از طریق اقدامات فنی موقعیت مکانی متهم را در شبکه اجتماعی بی تالک شناسایی و هویت وی را مشخص كردند و سپس با هماهنگی مقام قضایی متهم احضار شد.
سرهنگ شیبانیان گفت: متهم در اظهارات خود علت این كار را انتقام جویی از خانواده شاكی به علت سوء برداشت از اعضای این خانواده كه موجب كینه برداشتن وی از آنها شده بود عنوان كرد كه پس از روشن شدن موضوع و دستیابی به حقیقت از شاكی و خانواده وی عذرخواهی و رضایت آنها را جلب كرد.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فسا خاطرنشان كرد: این اشخاص اگر صحت موضوع را از طریق مشورت و صحبت با خانواده و یا فرد مقابل انجام دهند، ممكن است دیگر شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.
سرهنگ شیبانیان گفت: کاربران انتقام جو با تصویر اینكه شناسایی نمی شوند، مرتکب این جرائم می شوند در حالی که پلیس فتا همواره بیدار و هوشیار بوده و تخلف آنها را در فضای سایبری رصد خواهد كرد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستگیری ، مزاحم ، سایبری ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار