اردبیل؛

برگزاری مسابقات کشوری دوومیدانی دانش‌آموزان ناشنوا در اردبیل

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان شهرستان اردبیل گفت: مسابقات کشوری دوومیدانی دانش‌آموزان ناشنوا و کم‌شنوا اردیبهشت‌ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛فرشاد گلمرادی در حاشیه برگزاری طرح استعدادیابی دانش‌آموزان کم‌شنوا و ناشنوا در اردبیل اظهار داشت: طرح استعدادیابی دانش‌آموزان رده سنی نونهالان و نوجوانان ناشنوا و کم شنوا به همت هیئت ناشنوایان شهرستان اردبیل اجرا شد.

وی افزود: با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل با حضور 25 دانش‌آموز دختر ناشنوا و کم‌شنوا با عنوان «بدو، بپر، پرتاب کن» در 3 ماده دوی سرعت، پرش طول و پرش توپ اجرا شد که در نهایت زهرا نوری، سونیا واحدی، سیما عبداللهی، مریم قانع مقدم و زهرا شیردل برای حضور در تیم دو و میدانی ناشنوایان شهرستان اردبیل انتخاب شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان شهرستان اردبیل بیان کرد: نفرات منتخب در قالب تیم شهرستان اردبیل به صورت تخصصی و عمومی مورد آموزش قرار گرفته و به مسابقات کشوری که اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

گلمرادی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسابقات کشوری در اردبیل برگزار می‌شود باید از آمادگی لازم در این زمینه برخوردار بوده و بتوانیم میزبانی شایسته و مناسبی از این دوره از مسابقات در اردبیل داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.