تازه ترین روش پیشگیری از بارداری توسط آقایان

تحقیقات حاکی از آن است که در سال 2016 جدیدترین و موثرترین روش کنترل بارداری برای آقایان طراحی می شود و تا سال 2018 به بازار می‌آید.

تازه ترین روش پیشگیری از بارداری توسط آقایانبه گزارش  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ از جمله روش‌های کنترل بارداری متداول میان افراد، استفاده از قرص‌های ضدبارداری و یا وسایلی از این دست است. در بیشتر روش‌های کنترل بارداری، فشار و تمرکز بر روی خانم‌ها است و به همین علت دانشمندان و محققان اخیرا به ای فکر افتادند که موثرترین روش کنترل بارداری برای آقایان طراحی کنند.

دانشمندان پس از تحقیقات و بررسی‌های مکرر توانستند روشی را کشف کنند که در آن کنترل تولد از طریق مردان انجام می‌شود. آن‌ها توانستند با ترکیب برخی مواد و هورمون‌ها، ژلی را درست کنند که با تزریق آن به مردان بارداری و تولد در بازه زمانی مشخصی تحت کنترل زوجین درمی‌آید. در واقع تزریق این ژل سبب مهار و توقف جفت‌های نر در مردان می‌شود.

آن‌ها در آزمایشگاه تاثیر این ژل را بر روی  برخی حیوانات از جمله خرگوش‌ها امتحان کردند و توانستند تا حدی قابل ملاحظه به موفقیت برسند اما هنوز باید روی مواد تشکیل‌دهنده آن ژل بیشتر کار کنند و نوید داده‌اند که تا سال 2018 طراحی و آماده‌سازی آن به پایان خواهد رسید و آماده عرضه در بازار خواهد شد.

منبع: Medical Daily

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
آن وقت آمار سرطان در مردان چند برابر می شود همان طور که در زنان با روشهای جلوگیری چنین شد
آخرین اخبار