پلیس اروپا در حال آماده باش؛

برادر عامل تروریستی حملات پاریس در فکر انتقام+عکس

گفته می شود؛ برادر عامل حملات تروریستی پاریس برای انتقام سوریه رابه مقصد بلژیک ترک کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای پلیس در کشورهای اروپایی با دریافت گزارشی مبنی بر ورود برادر عامل حملات تروریستی پاریس به کشورهای اروپایی به حالت آماده باش در امده اند.

یونس برادر عبدالحمید اباعود طراح اصلی و مغز متفکر داعش در جمعه سیاه پاریس است که در زمره مشهورترینافراد تروریست این گروه تکفیری قرار دارد. این دو برادر بلژیکی بعد از پیوستن به گروهک تروریستی داعش در سال 2015 اقدامات خرابکارانه بسیاری انجام داده اند.

یونس اباعود طی تماس تلفنی با خواهر خود به وی گفته که ساعت 10 سر قرار حاضر می شود. طبق خبرها خواهر این دو برادر در بلژیک ساکن است و اینترپل (پلیس بین الملل) مکالمات آن ها را شنود کرده و به این نتیجه رسیدند که یونس در حال بازگشت به بلژیک برای انتقام گرفتن است.

برادر عامل تروریستی حملات پاریس در فکر انتقام+عکس

لازم به ذکر است؛ 13 نوامبر سال گذشته چندین حمله و انفجار در پاریس پایتخت فرانسه اتفاق افتاد و منجر به کشته شدن بیش از 132 تن و مجروح‌ شدن بیش از 300 نفر شد.
گزارش‌ها حاکی از کشته شدن ده‌ها نفر در حملاتی است که به طور همزمان در چندین نقطه از پاریس به وقوع پیوسته‌اند. اولین اتفاق، هنگامی رخ داد که یک مرد مسلح به  اسلحه کلاشنیکف، چندین نفر را در رستورانی پرازدحام به قتل رساند و هفت نفر را زخمی کرد. 
پس از آن گزارش شد که دستکم دو انفجار در نزدیکی ورزشگاه "استادو فرانس"، جایی که مسابقه فوتبال بین آلمان و فرانسه در حال برگزاری بود، به وقوع پیوسته است.
سومین گزارش‌ از بحران پاریس نیز مربوط به تیراندازی دو مرد مسلح به شرکت‌کنندگان در یک کنسرت موسیقی بود که طی آن دو مرد مسلح دستکم 20 گلوله به سمت جمعیت شلیک کرده و نزدیک به 100 نفر از حاضران را گروگان گرفتند.
بعد از حملات 13 نوامبر عبدالحمید عملیات "سن دنی" کشته شده است.


منبع:راشا تودی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
قیافشو خخخخخخ