فرهادی زاد: اردوهای تیم ملی پس از نهایی شدن ملی پوشان آغاز می شود

سرپرست فدراسیون پیوند اعضا گفت: اردوهای آمادگی پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و نهایی شدن ملی پوشان آغاز می شود.

مهین فرهادی زاد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد : در حال حاضر مسابقات انتخابی تیم ملی برای رشته های شطرنج ، دو و میدانی ، شنا ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، دوچرخه سواری ، پتانگ و دارت در استان های کشور در حال برگزاری است تا ملی پوشان هر رشته مشخص شوند.

وی افزود: زمانی که اسامی نهایی در اختیار فدراسیون قرار گیرد اردوهای آمادگی را از اواخر اردیبهشت ماه برگزار می کنیم و ترکیب نهایی تیم ملی در هررشته به رقابتهای خاورمیانه در شهریور ماه اعزام می شود.

وی ادامه داد: در تقویم ورزشی امسال فدراسیون نظر داریم 11 همایش ورزشهای همگانی را با هماهنگی استان ها در سراسر کشور برگزار کنیم و اولین مرحله آن روز 18 اردیبهشت به مناسبت تاسیس بنیاد بیماری های خاص انجام می شود و همچنین مسابقاتی در رشته های شطرنج ، دارت ، بدمینتون و پتانگ به صورت قهرمانی کشور نیز برگزار می کنیم.

فرهادی زاد در خصوص کلاسهای مربیگری و داوری گفت: رشته های ورزشی پیوند اعضا شرایط خاصی دارد که نیاز به مربیان و داوران مخصوص به خود است و به همین علت تصمیم داریم در سال جاری کلاسهای آموزشی را برگزار نماییم تا در آینده از نیروهای تخصصی فدراسیون استفاده کنیم.
سرپرست فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد : سعی داریم مشکلات مالی مانع عملکرد و حمایت فدراسیون از استعدا های ورزشی پیوند اعضا نشود و بتوانیم با همکاری سایر اماکن های ورزشی ، امکانات و تجهیزات بهتری را در دست ورزشکاران قرار دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار