اصفهان؛

امکانات زیرساختی آموزش و پرورش بستری برای افزایش ضریب ماندگاری در کاشان

رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: افزایش ضریب ماندگاری مسافران و گردشگران در ایبن شهرستان با استفاده از امکانات زیرساختی آموزش و پرورش ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین حیدریان در در نشست شورای اسلامی شهر کاشان گفت: تلاش می‌شود باتوجه به ایام گلچینی و فصل گلابگیری در فصل بهار به‌عنوان یکی از جاذبه‌های پرمخاطب گردشگران و مسافران به منطقه از امکانات زیرساختی آموزش و پرورش درسه روز آخر هفته ضریب ماندگاری و اسکان مسافران و گردشگران در کاشان را افزایش داد.

وی، استفاده از همیاران گردشگری دانش آموز را یکی از این امکانات و بستر لازم برای افزایش ضریب ماندگاری و اسکان مسافران و گردشگران دانست و افزود:این بستر می‌تواند در صورت تعامل اداره کل آموزش و پرورش استان فرصت تعطیلی چهارشنبه‌های هر هفته در اردیبهشت ماه تجربه موفق ایام نوروز در استفاده از این همیاران گردشگر و حضور آنها در بناهای تاریخی شهرستان کاشان با جذابیت معرفی تاریخ و فرهنگ تکرار و محقق شود.

به‌گفته‌وی،کاشان به‌لطف خدا در ایام نوروز 95 نیز با انجام اقدامات خوب و مناسب دستگاه‌های زیرمجموعه شهرداری در راستای معرفی هر چه بیشتر آن به مسافران و گردشگران و همکاری و آموزش و پرورش در بحث اسکان مسافران و در اختیارقراردادن امکانات زیرساختی خود نظیر مدارس تا حد زیادی موفق بود.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر اینکه کاشان بزرگ به عنوان شهری در تراز ملی ارزیابی می شود گفت:در ایام نوروز امسال بیشتر دستگاه‌های متولی گردشگری شهر همه توان خود را در بحث‌های فرهنگی و گردشگری و اسکان مسافران به کارگرفتند اما پتانسیل‌های تاریخی و گردشگری کاشان ثابت کرده که در بحث گردشگری شهر باید بیشتر تلاش کرد.

حیدریان در پایان این نشست از تفویض مسؤلیت به کمیسیون خدمات شهری شورا جهت برگزاری جلساتی با حضور دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش و غیره خبرداد و گفت:برگزاری این نشست با هدف همفکری و رسیدن به راهکارهای بالارفتن ضریب ماندگاری مسافران و گردشگران در کاشان ضروری است.

شایان ذکر است:نشست رییس شورای اسلامی شهر کاشان و اعضای این شورا با حضو ر رییس اداره آموزش و پرورش، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مدیر شرکت میقات تمدن آریا و مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان با بیان فعالیت حوزه‌های مدیریتی آنها در ایام نوروز شامل خدمات اسکان، درمانی، خدماتی، تفریحی و گردشگری به مسافران نوروزی و ارائه دیدگاه‌های اعضای شورای اسلامی شهر پیرامون کیفیت و نحوه خدمت رسانی این دستگاه‌ها به گردشگران نوروزی برگزارشد.  




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.