غیبت کاپیتان کمپانی مقابل پاری سن ژرمن

کاپیتان بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی نمی تواند تیمش را در بازی برگشت برابر پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینسنت کمپانی به دلیل مصدومیت بازی سه‌شنبه شب منچسترسیتی برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.
 
کاپیتان 30 ساله منچسترسیتی که تیمش میزبان است،از مصدومیت کهنه ای رنج می برد و با وجود این که امروز صبح در تمرینات سیتی شرکت کرد به دلیل بازگشت مصدومیتش نمی تواند فردا شب بازی کند.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با پاری سن ژرمن در خصوص وضعیت کاپتیان تیمش اظهار داشت: وینسنت کمپانی نمی‌تواند برابر پاری‌سن‌‌ژرمن بازی کند زیرا او 100 درصد آماده نیست.
 
نیکلاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی منچسترسیتی هم شنبه هفته جاری در جریان پیروزی 2 بر یک تیمش برابر وست‌برومویچ از ناحیه قوزک آسیب دید اما مانوئل پیگرینی اعلام کرد که او می‌تواند بازی کند.

داوید سیلوا، هافبک مصدوم منچسترسیتی هم می‌تواند این تیم را برابر پاری‌سن‌ژرمن همراهی کند چرا که مصدومیت مچ پایش برطرف شده است.

بازی رفت دو تیم در پاریس 2-2 به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار