خبرامیدوارکننده رضا یزدانی از بازگشت دوباره اش به کشتی:

به بازی های المپیک برزیل می رسم

دارنده دو مدال طلای جهان گفت:با بررسی دقیق تر پزشکان از وضعیت آسیب دیدگی ام صحبت های امیدوارکننده ای شنیدم.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:روز گذشته با دکتر کیهانی صحبت کردم و وی اظهار داشت در صورتی که به طور دقیق موارد درمانی لازم اعم از فیزیوتراپی،آب درمانی و نرمش های مخصوص را انجام دهم تا 6هفته آینده می توانم بار دیگر روی تشک حاضر شوم.
وی تاکید کرد:با توجه به فاصله زمانی که تا بازی های المپیک برزیل باقی مانده و با درنظر گرفتن صحبت های امیدوار کننده پزشکان اگر مشکلی پیش نیاید و خاص خدا باشد حتماً به میدان بزرگ المپیک خواهم رسید.
دارنده دو مدال برنز جهان ادامه داد:من تنها هدفم از تحمل این همه سختی ها فقط و فقط کشتی گرفتن و کسب یک مدال ارزشمند در بازی های المپیک است که امیدوارم به دعای خیر مردم به این مهم برسم.
وی افزود:در حال حاضر شرایط روحی مناسب تری دارم،به هر حال قسمت این طور بود اما امیدوارم شرایط طوری پیش رود که بتوانم در بازی های المپیک برزیل دینم را به کشتی و مردم ادا کنم.
یزدانی درباره رقابت های انتخابی نیز گفت:من هرگز با انتخابی مشکلی نداشتم و اصلاً به این مسابقات فکر هم نمی کردم به هر صورت پس از رفع مصدومیت هر تصمیمی کادر فنی بگیرد می پذیرم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار