اینجا چوب‌ها داستان می‌گویند

چوب‌ها به وسیله دست هنرمندان، روایتگر داستان‌هایی از مولانا تا طبیعت و افسانه‌ها شده‌اند.

شیث یحیی مدیر نگارخانه شیث در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌ای که از جمعه در این گالری برپا شده گفت: در حال حاضر نمایشگاه گروهی از چند هنرمند در قالب منبت در این محل برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه که توسط لیلا گلشنی شکل گرفته شامل حدود 30 کار در قالب مذکور از شاگردان ایشان است. نرگس مرادی، ساغر ابوالقاسمی، فاطمه گرجی، ریحانه ترابی، الهه آزادی و مهسا طاهری از دیگر هنرمندان این مجموعه هستند که با آثار خود در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

یحیی درباره موضوع آثار عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های این مجموعه تنوع کارهای موجود است، چرا که آثار موجود موضوعات گوناگونی را شامل می‌شوند. به عنوان مثال یکی از کارها عنوان «بوی پیراهن یوسف» را دارد، یکی «تخت جمشید» را روایت می‌کند، دیگری «عشایر» را به تصویر کشیده است، یکی «مولانا» و ... .

مدیر نگارخانه شیث که سال‌هاست با رویی گشاده پذیرای هنرمندان است، در پایان در خصوص معیارش برای انتخاب آثاری که در این مجموعه به نمایش در می‌آید خاطرنشان کرد: آثار انتخابی برای نمایش باید دارای چند ویژگی باشد؛ از جمله این که کار باید اورجینال باشد، زیر مجموعه‌ای از هنرهای تجسمی محسوب شود، نمودی از خلاقیت کاری و هنری در آن به چشم بخورد و در کل حرفی برای گفتن داشته باشد. این‌ها برخی از موارد حائز اهمیت در گستره انتخاب اثر هستند که به نظر من باید به آن توجه شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه مذکور تا چهارشنبه 24 فروردین پذیرای بازدیدکنندگان است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار