برنامه های استقلال در آستانه دربی؛

اردوی آبی پوشان در آستانه دربی

با توجه به صلاحدید كادرفنی، آبی پوشان پایتخت از فردا به اردو می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با تشخیص كادرفنی استقلال، بازیكنان آبی پوش برای دیدارمقابل پرسپولیس ٤٨ساعت زودتر به اردو می روند.

شاگردان مظلومی از فردا برای رویارویی مقابل رقیب دیرینه خود به اردو خواهند رفت.
 
این احتمال وجود دارد كه آبی پوشان هتل اسپیناس را برای محل اقامت انتخاب كنند. 
 
پاداش ویژه استقلالی ها
 
با توجه به جلسه هیئت مدیره كه روز گذشته برگزار شد مسئولان باشگاه تصویب كردند كه برای برد آبی ها در دربی پاداش ویژه ای را برای آنها در نظر خواهند گرفت.
 
چشمی در اردوی آبی پوشان
 
با توجه به هماهنگی های به عمل آمده قرار است، بازیکنان آبی پوش روز جمعه، در دربی ٨٢ هنگام گرم کردن در نظر دارند پیراهنی را که تصویر روزبه چشمی هم تیمی شان روی آن نقش بسته است را بر تن كنند.
 
روزبه چشمی به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند آبی پوشان را تا پایان فصل همراهی کند و به طورحتم این بازیكن از غایبان دربی به حساب می آید اما مسئولان استقلال درصدد هستند تا این بازیكن را در صورت تایید كادر پزشكی همراه با تیم به ورزشگاه آورده تا او از نزدیک نظاره گر آبی پوشان باشد.  
 
جلسه هماهنگی سرخابی ها
 
جلسه هماهنگی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس ساعت ١١روز پنج شنبه در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد، در این جلسه سرپرستان هر دو تیم حضور خواهند داشت تا آخرین تصمیم گیری ها درباره دربی صورت بگیرد.
 
جلسه مسئولان استقلال با مظلومی لغو شد
 
با توجه به اینكه قرار بود امروز صبح ساعت ١١جلسه ای میان مسئولان استقلال و مظلومی سرمربی تیم صورت بگیرد تا آنها هماهنگی های لازم برای دربی را انجام دهند اما این جلسه به دلیل جلسه تمرینی آبی ها كه در این ساعت در حال برگزاری است لغو شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار