زنان کرد مبارز: داعشی‌ها را می‌کشیم تا به جهنم بروند+ عکس

گروه تروریستی داعش مردن به دست زنان را ننگ می‌داند و معتقد است افرادی که به این شکل بمیرند، به بهشت نمی‌روند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «نیوزمکس،» تروریست‌های داعش معتقدند کشته‌شدن به دست زنان، به معنای محرومیت از بهشت است. گروهی از زنان نظامی کرد با اشاره به نقطه‌ضعف داعش، در ارتباط با همین تفکر جاهلانه، اعلام کردند تروریست‌ها را می‌کشند تا آن‌ها را راهی جهنم کنند.

زنان کرد مبارز: داعشی‌ها را می‌کشیم تا به جهنم بروند+ عکس

این زنان پا‌به‌پای مردان برای آزادسازی مناطق تحت تصرف داعش مبارزه می‌کنند. یکی از آن‌ها در همین خصوص گفت: تروریست‌ها به شدت از ما می‌ترسند. این مسئله خنده‌دار است. زمانی که به آن‌ها نزدیک می‌شویم با صدای بلند شادی می‌کنیم تا متوجه آمدن ما شوند. زیرا چهره هراسان آن‌ها در این لحظه دیدنی می‌شود. 

یکی دیگر از این زنان گفت: نمی‌دانم چند تروریست را تاکنون کشته‌ام؛ اما می‌دانم هنوز این تعداد کافی نیست. تا زمانی که همه آن‌ها را به درک واصل نکنم، خوشحال نخواهم بود.

تاکنون زنان زیادی مورد آزار و اذیت و شکنجه‌های جنسی داعش قرار گرفته‌اند. به تازگی گوری جمعی نزدیک ویرانه‌های تدمر (پالمیرا) در سوریه کشف شده که حاوی اجساد زنان است. تحقیقات نشان می‌دهد این زنان پیش از مرگ به شدت بوسیله تروریست‌های داعش مورد شکنجه قرار گرفته‌اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
احسنت به شما برادر کرد و باغيرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
عزیزم . به دلیل کمبود نیرو ی نظامی مجبوریم ، زن و مرد ، پیر و جوان ، پسر ودختر ، در برابر دشمن بیافتیم ،
نبود کشوری مستقل ، ارتشی رسمی ، نبود هیچ حامی و دوستی در منطقه ، وجود دشمنان بسیار در منطقه ، مجبوریم با کمترین سلاح و تا اخرین نفر چه مرد و چه زن بجنگیم ، دخترا با خود یک تیر دارند ( ان را تیر خلاص نامگذاری کرده اند) که در صورت محاصره ی داعش و اتمام سلاح با همون تیر خودکشی میکنند به این میگن ناموس ، نه مثل بعضی از دختر ها تو ایران که بهتره چیزی نگم چون میدونم نظرم رو منتشر نمی کنند . نفرین بر دشمنان کورد ، بزارید یک کشور مستقل تشکیل بدیم ، بگذارید یک ارتش به جای حذب های چریکی بسازیم که همه به رسمیت بشناسنش اون موقع حرف مفت بزن و انتقاد کن تو جنگ تحمیلی هم زنا تو ایران کم نقش نداشتند اعم از پشت یا جلو ی جبهه یا تو خط مقدم .. اونم با وجود جمعیت بالای ۳۰ میلیونی ، کردها تو سوریه ۲ میلیون هستند
تو این جنگ وجود یک کشور مستقل برای ما الزامی شد . به یک سنگر نیاز داریم اونم تو سرزمین خودمون ، فکر نکنم ادعای زیادی باشه .
در جواب ناشناس
۲۱ : ۴۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
مگه مرد توشون نیست که زنا میرن جنگ
این بدبخت ها که خوشگل هم هستن دست داعش بیفته فاجعه میشه که به غیرت مرداشون بر نمیخوره فقط از مردانگی سیبیلشو بلدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
آخه مگه داعشی هستی که اینو میگی . احتمالا با کوردا مشکل داری . برای جنگ با داعش لازم نیست مرداشون برن چون تو اون حد نیستن. باشگاه خبر نگاران این نظر به نظرت حاوی توهین نیست و مشکل اخلاقی نداره. فیلترت رو یکم قوی کن توم داری به سمت غرب میری.
Germany
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
لابد تعداد مرداشون واسه جنگ کمه زناشونم میبرن.تو که خیلی غیرت داری برو کمکشون
Germany
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
بنده خدا تو ذهنت اینقدر منحرفه که از کل این خبر تنها چیزی که نظرت رو جلب کرده خوشگل بودن اینها و افتادنشون بدست داعش و... بوده. این زنها باغیرتن.نترس فکر اونجاشم کردن.یه تیر خلاص واسه موقعی که بیفتن دست داعش برای خودشون کنار گذاشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
هر نفر از ابن زن ها به تنهایی صد برابر کل آل سعود غیرت دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
زنده باد مردان و زنان مبارز و قهرمان کرد.درود بر غیرت و شجاعتتون. این داعشیای جاهل و بی تمدن را به گور تاریک بفرستید.
آخرین اخبار