معاون امورعمراني استاندار خوزستان ازاجراي 21 مصوبه وزارت راه و شهرسازي در استان خبرداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارارن از اهواز، احمد سياحي در جلسه بررسي آخرين وضعيت پيشرفت مصوبات وزارت راه و شهرسازي در استان اظهار کرد: از جمله مصوباتي که در زمينه راه وجود دارد، احداث آزادراه اهواز- انديمشک
است که با مشارکت 70 درصدي بخش خصوصي انجام خواهد شد و هم اکنون در مرحله مطالعات گام نخست قرار دارد.

وي افزود: همچنين مصوبه تکميل چهارخطه کردن محور بهبهان- رامهرمز و مصوبه احداث ميانبر مسجدسليمان- اهواز نيز در مرحله امکان سنجي اوليه و فراخوان سرمايه گذار قرار دارند.

معاون امورعمراني استاندار خوزستان در خصوص احداث جاده کمربندي غرب و جنوب غرب اهواز تصريح کرد: عمليات اجرايي حدفاصل جاده اهواز- انديمشک در حال انجام مي‌باشد و مشکل معارضين نيز  برطرف شده است.

وي با بيان اينکه  چهار خطه کردن محور اهواز- شوشتر- دزفول از ديگر مصوبات وزارت راه و شهرسازي است که هم اکنون در مراحل اجرايي قرار دارد گفت همچنين اصلاح و بهسازي محور دهدز- ايذه- باغملک- هفتکل- سه‌راه غيزانيه نيز در مرحله عقد قرارداد است.

سياحي در خصوص مصوبات مربوط به راه آهن نيز گفت: برخي از مصوبات مربوط به وزارت راه و شهرسازي وارد گام اجرايي شده‌اند و برخي نيز در مرحله انجام مطالعات اوليه و جذب سرمايه گذار قرار دارند که از جمله آن‌ها مي‌توان به بحث نوسازي و توسعه ايستگاه راه‌آهن اهواز اشاره کرد که هم اکنون در مرحله تهيه طرح جامع و انتخاب مشاور قرار دارد و جزو اولويت‌هاي سال جاري است.

وي در ادامه با اشاره به مصوبات مربوط به توسعه فرودگاه کنوني اهواز و احداث فرودگاه جديد بيان کرد: سالن جديد فرودگاه کنوني در حال احداث است و در خصوص فرودگاه جديد نيز با توجه به موقعيت تعيين شده نياز به برگزاري جلساتي در خصوص بحث زيست محيطي آن است.

برچسب ها: خوزستان ، راه ، وضعیت ، مصوبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.