هاشمی:

حضور والیبال در ریو برای کاروان ایران روحیه بخش است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حضور تیم ملی والیبال ایران می تواند به افزایش روحیه تمام نفرات اعزامی به ریو موثر باشد.

حضور والیبال در ریو برای کاروان ایران روحیه بخش استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیومرث هاشمی پس از حضور در تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از حضور در تیم ملی والیبال بسیار خوشحالم، برای من اهمیت دارد که به تمام ورزشکارانی که در راه المپیک هستند سر بزنم و برای حضور در تمرین ملی پوشان والیبال هم منتظر حضور رائول لوزانو بودم.
 
وی ادامه داد: شرایط تمرینی والیبالیست‌ها بسیار خوب و امیدوار کننده است، هر 32 بازیکن باانگیزه هستند و احساس می کنم همه چیز آماده کسب سهمیه المپیک است و آرزو می کنم شرایط ملی پوشان والیبال تا پایان نبرد انتخابی با همین روند ادامه پیدا کند.
 
هاشمی در ادامه خاطر نشان کرد: حضور تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک می تواند روحیه تک تک نفرات کاروان اعزامی ایران را افزایش دهد، همان گونه که در اینچئون این شرایط پیش آمد.
 
وی اظهار داشت: اثر بخشی والیبال در جامعه زیاد شده است و این نشان دهنده تلاش و برنامه ریزی فدراسیون و همت بازیکنان است.
 
هاشمی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بهترین نتایج ممکن را برای والیبالیست‌ها در ژاپن شاهد باشد ادامه داد: با کسب سهمیه والیبالیست‌ها در تعداد نفرات اعزامی به ریو رکورددار می شویم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک پیش از حضور در جمع خبرنگاران با رائول لوزانو سرمربی جدید تیم ملی هم صحبت شد و گفت: شما یکی از بهترین مربیان جهان و بسیار با تجربه هستید، به همین دلیل مردم ایران امیدوارند تیم ملی با حضور شما و تلاش بازیکنان برای نخستین بار المپیکی شوند، اطمینان دارم که شما در مدت حضورتان به عشق مردم ایران به والیبال آگاه شده‌اید و قطعا تمام تلاش خود را برای موفقیت ایران به کار خواهید گرفت.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: هاشمی ، والیبال ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار