آیسا جایزه بهترین اداره تشویق سرمایه‌گذاری در آسیای میانه را گرفت

اداره حمایت از سرمایه‌گذاری در افغانستان «آیسا» جایزه بهترین اداره تشویق سرمایه‌گذاری (AIM) در حوزه آسیای میانه در سال ۲۰۱۵ را به خود اختصاص داد.

آیسا جایزه بهترین اداره تشویق سرمایه‌گذاری در آسیای میانه را گرفت
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، مراسم اهدای این جایزه شب گذشته از سوی نهاد بین‌المللی سرمایه‌گذاری در هتل آرمانی برج خلیفه در شهر دوبی برگزار شد.

نشست سالانه سرمایه گذاری همه ساله از طرف دولت امارات متحده عربی به هدف بحث روی مسایل اقتصادی به ویژه موضوعات سرمایه‌گذاری در جهان برگزار می‌شود.

در دور ششم این برنامه که با نام «دنیای جدید سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی، ویژ‌گی های کلیدی و بهترین روش‌ها» در شهر دوبی برگزار شد، بیش از ۱۰۰ مقام عالی رتبه دولتی، ۱۴۰ کشور، ۱۵۰۰۰ سرمایه‌گذار و ۵۰۰ غرفه‌‌دار شرکت کردند.

در این مراسم، سلطان بن سعید المنصوری، وزیر اقتصاد امارات متحده عربی جایزه بهترین اداره تشویق سرمایه‌گذاری از حوزه آسیای میانه را به اداره حمایت از سرمایه‌گذاری افغانستان «آیسا» داد.

این جایزه همه ساله پس از ارزیابی استراتژی‌ها، برنامه و دستاوردهای اداره‌های مختلف سرمایه‌گذاری، به بهترین اداره تشویق سرمایه‌گذاری از حوزه‌های مختلف جهان داده می‌شود.

محمد قربان حقجو، رییس عمومی اداره حمایت از سرمایه‌گذاری در افغانستان، گرفتن این جایزه را دستاوردی بزرگ برای افغانستان عنوان کرد.

او که در مراسم شب گذشته شرکت کرده بود، گفت که اداره آیسا متعهد است تا با استفاده از امکانات موجود، زمینه‌ سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در افغانستان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.