كوتاهي برخي مسئولان، شرايط فعلي "كشف رود" را رقم زده است

رئيس دادگستري خراسان رضوي: شرايط فعلي رودخانه "كشف رود" به دليل كوتاهي برخي از مسئولان رخ داده است.

كوتاهي برخي مسئولان، شرايط فعلي

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حجت الاسلام علي مظفري در حاشيه بازديد از زمينهاي حوزه رودخانه كشف رود در مشهد افزود: باید براي احيا رودخانه "كشف رود" يك عمليات جهادي انجام شود که از پارسال تاكنون اقدامات مثبتي در اين زمينه انجام شده است.

وي بابیان اینکه عزم دستگاه قضا براي رفع تصرفات غيرقانوني جدي است، ادامه داد: برنامه رفع تصرف از زمينهاي دولتي و جلوگيري از هرگونه تجاوز به حقوق بيت المال با جديت تمام دنبال مي شود.

رئيس كل دادگستري خراسان رضوي گفت: اگر سازمان و ارگاني نيز در اين زمينه كوتاهي كرده باشد با آن برخورد مي شود.
وي افزود: منطقه "كشف رود" بايد به يك فضاي سرسبز و شاداب تبديل شود هرچند احيا اين حوزه نيازمند اختصاص بودجه هاي ملي است اما قطعا با همدلي و همكاري ميان دستگاههاي استاني مي توان بسياري از مشكلات موجود را حل كرد.
حجت الاسلام مظفري در ادامه به برخورد دادگستري خراسان رضوي با چاههاي غيرمجاز نيز اشاره و بيان كرد: با حفر چاههاي غيرمجاز در هر شرايطي برخورد مي شود و دادستاني در كوتاهترين زمان ممكن دستورات لازم را در اين مورد صادر مي كند.
وي همچنين به كمبود بودجه قوه قضاييه در اين زمينه اشاره و بيان كرد: بخش عظيمي از بودجه هاي قوه قضاييه به دليل مشكلات مالي دولت تامين اعتبار نشده و اين موضوع تنها به حوزه كشف رود اختصاص ندارد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.