آذرنیا:

برانکو پیشنهادی به شجاعیان نداده است

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: برانکو مربی بزرگی است و تا پایان فصل بازیکن مورد نظرش را انتخاب نمی کند.

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگارا ن جوان، در باره پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ به داریوش شجاعیان تصریح کرد: برانکو مربی بزرگ و حرفه ای است و می داند تا پایان فصل و با آن همه حساسیت فکرش را درگیر جذب بازیکن در این برهه نخواهد کرد.
 
وی در ادامه افزود: برانکو به شجاعیان پیشنهادی نداده است و شک نکنید این بازیکن با لباس آبی های تبریز در فصل آینده به میدان می رود.
 
آذرنیا با اشاره به بازی با پدیده مشهد گفت: در دیدار هفته بیست و ششم به مصاف پدیده می رویم، به طور قطع چون این بازی در مشهد برگزار می شود جزو سخت ترین بازی های ما است و در واقع هیچ بازی ساده ای با این شرایط حساس در لیگ وجود ندارد، این تیم کادرفنی خوب و بازیکنان آماده ای دارد که برای برد به میدان می آیند.
 
سرپرست گسترش فولاد تبریز درباره شرایط تیمش و همچنین بازی با راه آهن تصریح کرد: به نظر من گسترش پتانسیل موفقیت را دارد چراکه موفقیت های اخیر تیم باعث شده که به شخصیت تیمی دست یابد، ما برای برد به میدان می رویم و هدفی جز برد نداریم.
 
وی ادامه داد: بازی با راه آهن بازی سختی بود و این تیم برای فرار از سقوط به مصاف ما آمده بود، گسترش نیمه نخست تمرکز لازم را داشت و با تعویض های کادر فنی و حمایت های مدیریتی بر دو تیم ذوب و راه آهن غلبه کردیم، البته از تلاش های همه بازیکنان قدردانی می کنم خصوصا محمد ابراهیمی و سامان نریمان جهان که با به ثمر رسیدن گل امتیاز کامل را برای تیم به ارمغان آوردند.

سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز یاد آور شد: امیدوارم در بازی های آینده گسترش نیز شاهد موفقیت تیم باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار