رضایی:

تیم ملی در گروه سخت قرار دارد/کره جنوبی و چین حریفان اصلی مان هستند

کارشناس فوتبال گفت: گروهی که تیم ملی فوتبال کشورمان در آن حضور دارد بسیار سخت تر نسبت به گروه B است.

تیم ملی در گروه سخت قرار دارد/کره جنوبی و چین حریفان اصلی مان هستند

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: به نظرم گروه A که ایران در آن قرار دارد سخت است اما صعود از این گروه غیر ممکن نیست، تیم‌های ملی کره جنوبی و چین حریفان اصلی مان در این گروه هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم کره جنوبی در چند سال گذشته مقابل ایران شکست خورده است، این تیم از رویارویی با ایران می‌ترسد، بر این اساس به نظر می‌رسد ایران در گروه خوبی قرار گرفته است.

رضایی در مورد ارزیابی اش از تیم ازبکستان گفت: تیم ملی ازبکستان قدرتمند نیست اما بی تفاوت از کنارشان نباید بگذریم، این تیم بازیکنان خوبی دارد.

 کارشناسان فوتبال تصریح کرد: تیم ملی قطر هم در دوره قبل دردسرهایی برای فوتبالمان ایجاد کرد. بر این اساس این تیم را هم نباید دست کم بگیریم. همچنین همه تیم‌ها در خانه‌شان قدرتمند هستند.

وی درباره ارزیابی اش از صعود ایران از گروه A اظهار کرد: مهمترین مسئله برای صعود به مرحله بعد انتخاب درست بازیکنان از سوی کی روش است وی باید در هر پستی بهترین را انتخاب  کند تا مشکلی در مرحله نهایی نداشته باشند.

وی درباره ارزیابی از تیم های سوریه و قطر بیان کرد: تیم سوریه حریف سختی برای ایران نیست، اما قطر به علت میزبانی جام جهانی 2022 تمام تلاشش را برای حضور در جام جهانی 2018 می‌کند.

رضایی درباره ارزیابی اش از  گروه B بیان کرد: استرالیا و ژاپن از گروه B بالا می‌آیند و به جام جهانی 2018 صعودمی‌کنند، تیم ملی عراق صلابت سابق را ندارد و تیم ملی تایلند هم جزو تیم های درجه 2 محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تیم ملی در گروه سختی قرار دارد اما توانایی صعود به جام جهانی 2018 روسیه را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارشناس ، رضایی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
اگرمایلی کهن قلعه نویی پروین درخشان جلالی مظلومی .مربی تیم ملی بودندحتما اخر میشدیم
آخرین اخبار