سید مهدی غیاثی:

باشگاه تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است/بیش از خودم نگران فوتسال قم هستم

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو گفت: دوست دارم تکلیف تعهدات سال گذشته تیم مشخص شود تا این طور فوتسال قم مانند سال های قبل بی برنامه نماند.

باشگاه تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است/بیش از خودم نگران فوتسال قم هستم

سید مهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجموعه یاسین پیشرو قم پس از پایان فصل و تا این لحظه تعهدات خود را عملی نکرده و به همین دلیل بازیکنانی که به احترام من به فعالیت خود ادامه دادند حالا انتظار رسیدگی به امور مالی را از من دارند، مسئولان باشگاه باید قرار دادها را تسویه کنند زیرا با این شرایط کسی به قرار داد دوباره تن نمی‌دهد سنگ خودم را به سینه نمی‌زنم تنها منبع درآمد برخی از بازیکنان مبلغ قراردادهایشان است و باید برای حرفه‌ای گری حق بازیکنان را داد.

وی افزود: پس از عید و با تکرار تقاضایمان در خصوص تسویه قراردادها، مسئولان قول دادند اردیبهشت ماه مبالغ باقی مانده اعضای تیم را  تسویه کنند تا همانطور که حرفه‌ای در لیگ ظاهر شدیم در بحث‌های قراردادی نیز این واژه را صرف کنیم، از آنجا که تیر ماه رقابت های لیگ برتر آغاز می‌شود باید با برنامه ای بلند مدت را از حالا تنظیم کنیم تا مانند سال های قبل بدون برنامه و در دقیقه 90 به حضور در مسابقات فکر نکنیم زیرا نتیجه این روند عملکرد ضعیف فنی در مسابقات است.

غیاثی در ادامه بیان داشت: نمی‌خواستم مسائل مالی باشگاه توسط من بیان شود حالا هم به این دلیل مصاحبه کردم که کسی از قبل رسانه ها را در جریان گذاشته بود. بودن یا نبودنم در باشگاه مهم نیست به هر حال مربی هستم و برای سال بعد تیمی را انتخاب می‌کنم. بیشتر از خودم نگران تیم استان قم هستم که چشم هواداران زیادی به دنبالش است و از مسئولان تیم می‌خواهم هر چه زودتر تکلیف سال گذشته را روشن کنند تا به ساماندهی برنامه های سال بعد بپردازیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، غیاثی ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار