وزیر اوقاف مصر:ایجاد پل میان مصر و عربستان در قرآن آمده است

وزیر اوقاف مصر دراظهاراتی عجیب از ذکر شدن موضوع ایجاد پل ارتباطی میان مصر و عربستان در قرآن کریم خبرداد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، " محمد مختارجمعه ،" وزیر اوقاف مصر بیان کرد بی شک اعلام ساخت پل میان دو کشور مصر و عربستان از سوی "عبدالفتاح سیسی،" رییس جمهوری مصر و "ملک سلمان،" پادشاه عربستان در راستای منافع دو کشور برادر و حمایت از روابط دوجانبه است.

وی در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن کریم در شرم الشیخ گفت: قرآن در سوره تین دو کشور مصر و عربستان را به یکدیگر ربط داد، آنجا که می فرماید: و التین و الزیتون و طور سنین و هذا البلد الامین (سوگند به انجير و زیتون و طور سينا و اين شهر امن [و امان])!.

وی توضیح داد: بلد الامین همان مکه مکرمه است و بدین ترتیب خدای عزوجل میان دو منطقه مبارک یعنی طور سینا و بلد الحرام (نام دیگر مکه) ارتباط برقرار کرد!

منابع مصری اعلام کردند که در جریان سفر پنج روزه ملک سلمان پادشاه عربستان به مصر، برای اتصال دو کشور عربستان و مصر از طریق احداث پل موافقت کردند.

مقام‌های قاهره همچنین موافقت کردند که در ازای دریافت سالانه 2 میلیارد دلار و نیز 25 درصد از بهای گاز و نفت استخراج شده از دو جزیر مورد اختلاف صنافیر و تیران، مالکیت آنها به ریاض واگذار شود.

خبر ترسیم مجدد مرزهای مصر و عربستان و احتمال عقب نشینی مصر از تملک خود بر دو جزیرۀ تیران و صنافیر در روزهای گذشته موجی از اعتراض در محافل سیاسی و اجتماعی مصر به دنبال داشته است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Kuwait
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
خاك بر سر وطن فروشش كن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

و اگر ببينى آنگاه كه فرشتگان جان كافران را مى‏ ستانند بر چهره و پشت آنان مى‏زنند و [گويند] عذاب سوزان را بچشيد. ( انفال / 50 )

اين [ كيفر ] دستاورد هاى پيشين شماست و [گر نه] خدا بر بندگان [ خود ] ستمكار نيست. ( انفال / 51 )

ای وزیر اوقاف مصر !!!!
آقای « السیسی » همان « حسنی نامبارک » است که این جایگاه را با کشتار مسلمانان مظلوم مصر بدست آورده است ...
و « سلمان » پادشاه وهابی حجاز که با قتل و غارت آباء و اجدادش و با ظلم فراوان به این مسند غصبی دست یافته و هنوز بر کسی ریاست دنیا تکیه نزده ، کشتار مسلمانان سوریه ، لبنان ، بحرین و یمن و عراق را به پرونده گناهانش افزود.

تو دیگر چرا برای دنیای این جنایتکاران ، آخرت خویش را به باد میدهی ؟؟؟

پس تو هم مانند آنهائی و فقط شرایط برایت مهیا نشده است !!!! عذاب الهی گوارایتان یاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
عربستان از همین دو جزیره به مصر حمله میکنه
-
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
آره ارواح عمت.....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
آل سعود بمبهای زیادی خریداری کرده است بیابانهای عربستان نیازمند سرمایه گذاری میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
مگه خودمون کم از این تحریفا میاریم وای از قیامت عالمان بی دین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
بسم االه الرحمن الرحیم .به انجیر و زیتون سوگند. و به طور سینا سوگند. و به این شهر (مكّه) امن سوگند. همانا ما انسان را در بهترین قوام و نظام آفریدیم. سپس او را به پایین‌ترین مرحله بازگرداندیم. مگر كسانى كه ایمان آوردند و كارهاى نیك انجام دادند كه براى آنان پاداشى قطع ناشدنى و همیشگى است. پس بعد از این، چه چیز سبب مى‌شود قیامت را تكذیب كنى؟ آیا خدا بهترین حكم كنندگان نیست؟
اگر این تفسیر به رای ا بپذیریم باید بپذیریم که خداوند سران این دو کشور هم را ابتدا به بهترین قوام افرید و سپس به پائین ترین مرتبه بازگردند که همان اسفل الاسافلین است چون از راه حق منحرف شدند و زنان ، مردان و کودکان با ایمان و خداجوی را کشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
حتما السیسی حاکم مشروع تین و زیتون است و سلمان شاه فرد مشروع بلد امین !!!!
این دونفر هر دو فرعون های منطقه هستند که از پشت به امت اسلامی خنجر زده اند و این وزیر بی غیرت و بی خرد ، این وطن فروشی یکی و بلاحت و خباثت دیگری را مشروعیت می بخشد .
آخرین اخبار