511 قاچاقچی موادمخدر در بردسکن به دام افتادند

فرمانده انتظامي بردسكن گفت:پارسال 511 قاچاقچی موادمخدر دراین شهرستان دستگیر و 65 دستگاه خودرو و موتورسيكلت آنان نيز توقيف شد.

511 قاچاقچی موادمخدر در بردسکن به دام افتادندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ هوشنگ كياني افزود: همچنین در این مدت 563 کیلوگرم مواد مخدردر این شهرستان کشف و ضبط شد.

دبير شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر بردسكن افزود: در اين مدت از 180 باب منزل مشكوك بازرسي شد كه 110 مورد آن مثبت گزارش و هفت باب كه پاتوق معتادان بود پلمب شد.

وي از طرح شناسايي و پاتوق معتادان پرخطر در اين شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده كاهش سرقت را در سطح شهرستان داشتيم و درايام نوروز امسال 100 درصد سرقت هاي به وقوع پيوسته كشف شد.
سرهنگ كياني بر فعال كردن شماره تلفن 128 پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي تاكيد كرد و گفت: علي رغم اينكه اين خط راه اندازي شده ولي هنوز فعال نيست كه بايد شركت مخابرات در اين خصوص اقدام كند.

فرمانده انتظامي بردسكن با اشاره به آسيب هاي اجتماعي فراروي خانواده ها، بر تهيه طرح هايي با محوريت خانواده توسط اعضاي شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد.

فرماندار بردسكن نيز در اين نشست بر ضرورت راه اندازي پايگاه اورژانس اجتماعي بهزيستي در اين شهرستان تاكيد كرد و گفت: علي رغم موافقت بهزيستي استان با راه اندازي اين اورژانس در بردسكن، تاكنون اقدام موثري دراين خصوص صورت نگرفته است.

برات علي نيا رويكرد شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر در سال جاري را انجام اقدامات پيشگيرانه در حوزه آسيب هاي اجتماعي خواند و از اعضاي شورا خواست تا مصوبات كارگروه ها را از حالت صورتجلسه اي خارج و عملياتي كنند.

وي افزود: يكي از برنامه هاي كاري امسال وزارت كشور، توجه به حوزه آسيب هاي اجتماعي است كه بهزيستي بردسكن اين مهم را پيگيري می كند.

شهرستان 76 هزار نفري بردسكن در 273 كيلومتري مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.