حقوق فرهنگیان ۶۷ درصد افزایش یافت

میانگین حقوق فرهنگیان در شهریور ۹۲ مبلغ ۱۲ میلیون و ۵۶۵ هزار ریال بود که این رقم در آبان ۹۴ به ۲۱ میلیون و ۷۵ هزار ریال رسید که این میزان، رشد ۶۷.۷ دهم درصد را نشان می‌دهد.

حقوق فرهنگیان ۶۷ درصد افزایش یافتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش در خصوص افزایش 67 درصدی میانگین حقوق فرهنگیان طی دو سال گذشته اظهار داشت: از آن جا که رشد میانگین حقوق فرهنگیان در آبان 94 را با شهریور 92 مقایسه کنیم، مشاهده می‌شود که میانگین حقوق و مزایا از مبلغ 12 میلیون 565 هزار ریال در شهریور 92 به 21 میلیون و 75 هزار ریال در آبان ماه 94 رسیده است که این میزان رشد 67.7 دهم درصدی را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: این در حالی است که افزایش حقوق مطابق با ضریب جدول حقوق کارکنان دولت در هر سال توسط هیئت وزیران تصویب و ابلاغ می‌شود به گونه‌‌ای که در سال 93 نسبت به سال 92 معادل  20 درصد و در سال 94 نسبت به سال 93 معادل 14 درصد رشد داشته است و مقایسه آماری ارقام با سایر کارکنان دولت هرگونه تشکیک در جهت محاسبات را به طور کامل برطرف می‌کند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت یازدهم به معیشت فرهنگیان توجه ویژه داشته است، خاطرنشان کرد: در مقایسه رشد میانگین حقوق فرهنگیان افزایش بیشتری اعمال شده است و البته بخش عمده آن مربوط به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان بوده که از مهر سال 94 اجرایی شده است.
 
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
........ مگر مسئول دبیر خانه و بایگانی در ادارات کار نمی کنندکه رتبه بندی یا فوق العاده ویژه نیروهای ستادی شامل حالشان نشد!!!؟ با آن حجم بالای کارومسئولیت سنگین .لطفاًفکرافزایش حقوق این دوقسمت درادارات باشید. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
دروغه