آبادان؛

برنامه‌های هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان

برنامه های هفته سلامت جنوب خوزستان تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیر اجرایی برنامه‌های هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان، برنامه های هفته سلامت این دانشکده برای جنوب خوزستان را تشریح کرد.

حسین کایدخورده با اشاره به شعار امسال روز بهداشت تحت عنوان «غلبه بر ديابت» گفت: برنامه های این هفته از یکم اردیبهشت ماه با نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس شهرستان‌های تحت پوشش این دانشکده (آبادان، خرمشهر و شادگان) به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی از برگزاری همایش علمی، کلاس‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی با موضوع شعار سال، چاپ بروشور، پمفلت، سیلک و پوستر در سطح منطقه و همچنین نصب بنر شهری با رویکرد برجسته کردن شعار هفته سلامت و اجرای برنامه‌های آموزشی در تمام مدارس با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان در هفته سلامت نام برد.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: با ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان‌ها برای اختصاص بخشی از سخنان ائمه جمعه در خطبه‌ها به بحث سلامت و دستاوردهای بخش بهداشت و درمان و همچنین هماهنگی با این شورا برای سخنرانی رئیس دانشکده علوم پزشکی پیش از خطبه‌ها نیز هماهنگی های لازم انجام شد.

كايدخورده گفت: نشست خبری عیادت از بیماران، اجرای ویژه برنامه تلویزیونی «نبض» در این هفته و پخش فیلم مستند «بازتاب سلامت» از شبکه سراسری سلامت در خصوص شعار هفته سلامت و دستاوردهای بخش بهداشت و درمان از دیگر برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان در هفته سلامت عنوان شد.

كايدخورده آئین تکریم از بازنشستگان و مراسم جشن سلامت به مدت ۳ شب در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان برای عموم مردم برگزار می‌شوند.

در ایران یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.