یزد؛

لزوم معرفى صحيح امام خمينى (ره)به نسل جديد

معرفى صحيح سیره رفتار امام خمینی (ره) برای مردم ضروری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار سعید قاسمی فرمانده دوران دفاع مقدس  با اشاره به شخصیت امام (ره) گفت: تشریح سیره رفتار امام خمینی (ره) برای مردم ضروری است و سیره عملی زندگی، منش و رفتار و نحوه مدیریت ایشان در رابطه با انقلاب و پیروزی آن برای مردم در جامعه ضرورتی انکار ناپذیر است.

قاسمی ضمن اشاره به اینکه دانشجویان باید در مقابل ارزش های انقلاب اسلامی احساس مسوليت داشته باشند به بيان چگونگی شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس پرداخت وبر پاسداری از خون شهدا و ادامه راه انان تاکید کرد.

هم رزم شهید آوینی در ادامه با انتقاد از اینکه سیره و شخصیت امام خمینی (ره )به درستی به نسل جدید معرفی نشده است، گفت: متاسفانه حق امام خمینی ( ره) با توجه به اقدام بزرگی که انجام داد، ادا نشده و حتی تلاش نشده تا سیره و شخصیت ایشان به درستی به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی شود.

وی با اشاره به خط فکری امام  خمینی (ره ) افزود:تفکر اسلام ناب محمدی پس از ١٤٠٠ سال توانست انفجار عظیمی در تفکر مردم به وجود آورد و با خط فکری امام ( ره )  و حمایت و پشتیبانی مردم به پیروزی برسد.

وی گفت : باید محک و مبنایی برای شناخت کافی از افراد داشته باشیم چرا که مباحث سیاسی با جامعه و امور مختلف آمیخته شده است و باید برای شناخت مسیر درست دوست یا امینی که این راه را رفته است، ملاک عمل قرار دهیم.

قاسمى در پایان تاکید کرد: حرکت انقلابی امام خمینی (ره ) مانند زلزله ای قوی بود که معادلات جهانی را به هم ریخت.
انتهای پیام/ی/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار