اهواز؛

اجرای بیش از 1 هزار و 500 طرح در اهواز در سال جاری

شهردار اهواز از اجرای در سال 95، 1 هزار و 700 طرح با اعتبار 12 هزار و 240 ميليارد ريال در كلانشهر اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سيدخلف موسوي گفت: امسال نيز همانند پارسال تمركز شهرداري روي روان سازي ترافيك و ساخت تقاطع هاي غير همسطح خواهد بود و 5 تقاطع غير همسطح جديد كلنگ زني خواهد شد.

وي از بهره برداري تقاطع غيرهمسطح جوادالائمه و دومين پارك بانوان تا 2 ماه آينده خبر داد و اظهار داشت: دومين پارك بانوان در پارك جنگلي شهروند به مساحت 5.5 هكتار است كه براي نخستين بار استانداردهاي پارك بانوان در آن رعايت شده است.

موسوی بیان کرد: اين پارك داراي بخش هاي تندرستي، مسير پياده روي و دوچرخه، زمين هاي بستكتبال، واليبال و تنيس و مكاني براي اجتماعات می باشد و به وسيله ديوار محصور شده است.

شهردار اهواز با بيان اينكه تخصيص اعتبار از محل ماليات بر ارزش افزوده در سال گذشته بيش از 420 ميليارد ريال نسبت به سال 1393كاهش داشته اذعان داشت: اين كاهش به رغم افزايش درآمدهاي مالياتي استان و افزايش رقم ماليات بر ارزش افزوده نسبت به سال 1393 است.

وی گفت: سهم شهرداري از ماليات بر ارزش افزوده در سال 1393 ، 2 هزار و 300 ميليارد ريال بوده كه در سال 1394 به 1 هزار و 870 ميليارد ريال رسيده و دليل اين كاهش براي شهرداري روشن نشده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.