سمنان؛

انتقال ۳۸۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی به ۵ استان کشور

در تعطیلات نوروزی امسال، ۳۸۸ میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق به پنج استان کشور منتقل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال‌شرق با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال 388 میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق به پنج استان شمال‌شرق کشور منتقل شد اظهار داشت: سهم بنزین معمولی 124 میلیون و 360 هزار لیتر، بنزین پاک 14 میلیون و 856 هزار لیتر، نفت سفید 24 میلیون و 163 هزار لیتر، بنزین هواپیما 529 هزار و 970 لیتر و نفت گاز معمولی 175 میلیون و 800 هزار لیتر و نفت گاز پاک در این مبادلات 49 میلیون و 96 هزار لیتر بوده است.
حسین ابراهیمی با اشاره به اینکه چهار مرکز انتقال نفت و 10 تأسیسات نفتی در کم‌ترین زمان پروسه انتقال را انجان دادند افزود: این اقدام از طریق خطوط لوله انتقال 10،8 ،20 و 22 اینچ فرآورده‌های نفتی را به انبارهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی حوزه استحفاظی انتقال دادند.
وی گفت: خطوط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی یکی از مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین راه‌های ارسال فرآورده‌های مختلف نفتی در گستره پهناور منطقه شمالشرق است که در مقایسه با انتقال جاده‌ای آن، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر است.
انتهای پیام//ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.