کهتری:

بارندگی تهران تمرینات را سخت کرده است

رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین گفت : بارندگی تهران شرایط را برای تمرینات فضای آزاد ملی پوشان با مشکل مواجه کرده است.

مجید کهتری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت : بارندگی و شرایط آب و هوایی تهران تمرینات فضای آزاد را با مشکل مواجه کرده و در حال حاضر ملی پوشان  در سالن به تمرینات بدنسازی با کمان می پردازند.
 
وی افزود: تیم ملی کشورمان متشکل از 9 کماندار 20 خرداد ماه سال جاری به مسابقات جهانی چک جهت کسب سهمیه اعزام می شود که سمیه عباسپور ، فرزانه عسگری و زهرا حسینی از شانس های تیم ملی برای دریافت سهمیه کامپوند ریو هستند. البته زهرا نعمتی به علت همزمانی مسابقات ترکیه با این رقابتها تیم ملی را همراهی نمی کند و برای کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی تیر و کمان به رقابتهای ترکیه اعزام می شود.

کهتری در خصوص این رقابت ها گفت : کمانداران باید با حد نصاب را در بخش مقدماتی کسب کنند تا به مرحله حذفی وارد شوند و مطمئن هستم عملکرد ملی پوشان طوری است که با کسب حد نصاب به مرحله حذفی وارد می شوند اما در آن مرحله کار کمی سخت تر است زیرا باید تمام حریفان خود را حذف کنند و با کسب عنوان قهرمانی ، سهمیه کامپوند را از آن ایران سازند.

وی ادامه داد: ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری و مجید کاکوش که دارای سهمیه پارالمپیک ریو هستند همراه با سمیه عباسپور، اصغر فتاحی، فرزانه عسگری و سیده زهرا حسینی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی چک را تشکیل می‌دهند که در حال حاضر زیر نظر آلگ نیکولاویچ و مونیکا سیموئز سرمربی و مربی اوکراینی همراه با جبرائیل عبادی به عنوان مربی  در محل فدراسیون به تمرینات آمادگی می پردازند.

رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد : در این اردو نیز برای تیم ملی برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است که با هماهنگی فدراسیون ملی پوشان جهت قدردانی و ادای احترام به منزل یکی از خانواده های معزز شهدای مدافعین حرم بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار