کوچک‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اماکن تفریحی چند صد میلیاردی دستگاه های حکومتی منبعی برای کمبود بودجه است/ دولتمردان ناتوان از واگذاری این اماکن دولتی، استعفا دهند

اماکن تفریحی چند صد میلیاردی دستگاه های حکومتی منبعی برای کمبود بودجه است/ دولتمردان ناتوان از واگذاری این اماکن دولتی، استعفا دهند"مهدی کوچک‌زاده" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن انتقاد به عدم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه سال 95 کل کشور گفت: ردپای اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی در کدام قسمت لایحه بودجه سال 95 وجود دارد؟

کوچک‌زاده تصریح کرد: چرا به طور مستمر برای رفع کمبود بودجه باید با افزایش قیمت بنزین، آب، برق و .. دست در جیب مردم کنند؟ چرا این همه منابعی که در حال هرز رفتن است را نقد نکرده و برای مردم هزینه نمی‌کنند؟

وی ادامه داد: کلیه دستگاه‌های حکومتی هر کدام در بهترین نقاط کشور دارای مراکز چند صد میلیاردی تفریحی و ورزشی هستند که می‌تواند منبع خوبی برای لایحه بودجه باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به برخی نمونه‌ها بیان داشت: وزارت جهاد کشاورزی حداقل سه مجموعه ورزشی و تفریحی دارد که هر کدام چند صد میلیارد قیمت دارد، مجموعه تفریحی زیتون با بیش از ده هزار متر زمین چند میلیارد قیمت دارد؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اذعان کرد: مرکز ورزشی و تفریحی چند صد میلیاردی وزارت کار و امور اجتماعی و باشگاه پیام چند هزار میلیاردی وزارت ارتباطات و فناوری، تنها مدیران این وزارتخانه‌ها از این مراکز استفاده می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: اگر تمام کارمندان همان وزارتخانه‌ها هم می‌توانستند از این امکانات استفاده کنند باز حرف دیگری بود.

کوچک‌زاده با بیان اینکه در شرایط کنونی بیشتر نیاز به حمایت و پشتیبانی از مردم وجود دارد، بیان داشت: این پول‌هایی را که در یک دوره‌ای برای مدیران سونا ساختند را اکنون باید نقد کرده و برای مردم هزینه کنند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: کیلومترها جایگاه‌های تفریحی در شمال و جنوب کشور برای مدیران وزارتخانه‌ها در نظر گرفته شده است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اینکه بهانه دولتمردان برای عدم واگذاری این‌گونه مراکز این است که مدیران وزارتخانه‌ها نمی‌گذارند، افزود: هرشخصی که اعلام می‌کند، نمی‌گذارند استعفا دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر به فکر مردم هستند چرا در این شرایط یازده میلیارد خرج دفتر کار می‌کنند و هواپیمای تشریفاتی می‌خرند، باید این‌ها را احصاء کرد و بر روی کاغذ آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
سلام احمدی نژاد دوستت داریم ما کارگرها همشیه دعات میکنیم خدا پدرت بیامرزد دست پیمانکاری قطع کردی ولی اینا دوباره دست به کار شدن ما منتظرت هستیم
آخرین اخبار