موسوی: بهبودی مصدومیتم معجزه بود

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: وضعیت آسیب‌دیدگی کمرم خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کردم بهتر شد و فکر می‌کنم این یک معجزه بود.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آسیب دیدگی خود ، گفت: در تمرینات چند روز قبل به شدت از ناحیه کمر مصدوم شده بودم اما این مشکل خوشبختانه خیلی زود بهتر شد و توانستم زودتر از آنچه تصور می‌کردم به تمرینات بازگردم. هرچند هنوز به طور انفرادی و در کنار تمرین می‌کنم و نیاز است مدت زمانی نزدیک به یک هفته را برای ریکاوری سپری کنم.

وی با بیان این مطلب که بهبودی سریع آسیب دیدگی‌اش مانند یک معجزه بود، خاطرنشان کرد: وقتی این مصدومیت در تمرینات برایم ایجاد شد بسیار ترسیدم و تصور می‌کردم با این وضعیت مسابقات انتخابی المپیک را از دست خواهم داد. اما خوشبختانه خدا هوای من را داشت و چیزی شبیه معجزه رخ داد.

سید محبوب والیبالی‌ها  افزود: مردم خیلی در این مدت به من محبت داشتند و قطعا دعای خیر آن‌ها هم در بهبودی وضعیتم بی تاثیر نبود. خوشحالم که در بین مردم کشور با اهمیت و محبوب هستم. تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا با بهترین عملکرد ممکن در مسابقات پیش رو ، پاسخگوی محبت و لطف آن‌ها باشم.

وی درباره پیش‌بینی خود از نتیجه ایران در مسابقات انتخابی المپیک ، گفت: حریفان سختی پیش رو داریم. تیم‌هایی که قطعا همه با تمام توان و برای تصاحب سهمیه به ژاپن می‌آیند. در این بین تیم ایران هم یکی از مدعیان اصلی است و قطعا برای همه تیم‌های حاضر در مسابقات مشکل ساز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار