اصفهان؛

تساوی 1-1سپاهان و استقلال اهواز/ اعتراض دروازه بان سپاهان به گل استقلال اهواز

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال اهواز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال اهواز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این دیدار رحمان احمدی، لئوناردو پادوانی، محمدعلی احمدی، وریا غفوری، سعید قائدی‌فر، فوزیل موسایف،علی کریمی، رسول نویدکیا، حسین پاپی، حسین فاضلی و لوسیانو پریرا برای سپاهان بازی می‌کردند.

در سوی دیگر هم استقلال اهواز با ترکیب احسان مرادیان، مکی شریفی، حسین بهرامی، میلاد ربانی‌فر، عادل کلاه‌کج، پدرام اردلانی، علی هلیچی، علی بیگدلی، طالب ریکانی، مهدی اسلامی و میلاد پاک‌پرور به میدان آمده است.

در دقیقه پایانی نیمه نخست اهوازی‌ها هم روی یک حرکت تیمی صاحب فرصت شدند که در این موقعیت ضربه عادل کلاه کج توسط رحمان احمدی دفع شد اما چند لحظه بعد در حالی که دو تیم آماده می‌شدند با تساوی به رختکن بروند روی حرکتی دیگر عادل کلاه‌کج شوتی دیگر به سمت دروازه سپاهان شلیک کرد که این توپ پس از برخورد به زیر طاق درون دروازه جای گرفت و به گل تبدیل شد.

هرچند سپاهانی‌ها به ویژه احمدی معتقد بودند که توپ از خط رد نشده اما این گل صحیح پذیرفته شد تا استقلال اهواز در آخرین لحظه با غافلگیر کردن حریف و با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

نیمه دوم با نمایش تهاجمی سپاهان آغاز شد و بازیکنان این تیم چندین موقعیت خطرناک روی دروازه حریف خلق کردند اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

در دقیقه 60 روی پاس در عرض پریرا و شوت منوچهری سپاهان باز هم صاحب فرصت شد اما باز هم توپ به بیرون رفت. دو دقیقه بعد شوت درون محوطه کریمی هم راهی اوت شد و ضربه سر وریا غفوری هم که روی ارسال گردانی به سمت دروازه استقلال اهواز فرستاده شد با سوپرواکنش گلر استقلال از رو خط برگردانده شد تا توپ‌های سپاهان با بدشانسی به گل تبدیل نشود.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 67 روی پاس درون محوطه نویدکیا، امین منوچهری صاحب توپ شد و با یک چرخش و در حالتی نامتعادل با یک ضربه چیپ گوشه دروازه حریف را نشانه رفت تا بالاخره قفل دروازه استقلال اهواز بشکند و بازی به تساوی کشیده شود.

پس از گل باز هم سپاهان حملاتی را روی دروازه استقلال اهواز ترتیب داد اما در یک ضدحمله آبی‌ها هلیچی با فرار از چنگ مدافعان می‌رفت که با گلر سپاهان تک به تک شود که با خروج رحمان احمدی و در اختیار گرفتن توپ این خطر از بیخ گوش سپاهان عبور کرد.

گردانی که با ورود به زمین با نفوذهای پی در پی از سمت چپ خط حمله سپاهان را راه انداخته بود با یک ارسال مهاجم تیمش را در مقابل دروازه حریف صاحب فرصت کرد که کلاه کج خود را جلوی توپ قرار داد تا این فرصت برای طلایی‌ها از دست برود.

دقیقه 75 بازی روی پاس هافبک سپاهان پریرا می‌رفت که در محوطه جریمه صاحب توپ شود اما مدافع استقلال لحظه‌ای با گرفتن بدن شیمبا مانع او شد و در این صحنه پریرا، نیمکت‌نشینان و حتی هواداران سپاهان که معتقد به ضربه پنالتی بودند به شدت به داور اعتراض کردند.

حملات سپاهان همچنان ادامه پیدا کرد و ضربات حبیب گردانی و منوچهری به بیرون رفت و در یک صحنه هم منوچهری مقابل دروازه استقلال در برخورد با گلر استقلال سرنگون شد اما داور باز هم به پنالتی اعتقادی نداشت.

در این دیدار پریرا از سپاهان و مرادیان از استقلال اهواز کارت زرد دریافت کردند.

در ادامه باز هم حملات سپاهان ادامه یافت اما تمام فرصت‌ها با بی‌دقتی و البته بدشانسی مهاجمان به بیرون رفت تا سپاهان باز هم در کسب پیروی ناکام بماند و این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.