هفته دوم دور نهایی لیگ دسته اول فوتسال

ارژن شیراز در پی تثبیت صدرنشینی/ امید دانشگاه ازاد به بازگشت در هفته میهمانی ساوجی ها

دومین هفته از دور نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دومین هفته از رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال ایران عصر جمعه پیگیری می شود و چهار تیم نهایی این مسابقات برای صعود به لیگ برتر فوتسال تلاش می کنند.
روز جمعه از ساعت ۱۵ در شیراز تیم صدرنشین ارژن که به عنوان تیم اول گروه الف به این مرحله رسیده بود میزبان تیم سن ایچ ساوه است. در هفته نخست ارژنی ها کار بزرگی کردند و توانستند با درخشش فخری جوان تیم قدرتمند و مدعی دانشگاه ازاد تهران را مغلوب کرده و سه امتیاز ارزشمندی را اندوخته کنند. ارژنی ها به همراه شهرداری ساوه با برد خود در هفته اول این فرصت را بدست اوردند که با برتری در سه بازی خانگی خود در ادامه مسابقات به لیگ برتر صعود نمایند.
در طرف مقابل سن ایچ ساوه که ناباورانه اولین بازی خانگی را از دست داد به فکر جبران در این هفته است. نکته جالب در رقابت این دو تیم این است که در دور گروهی هر دو بازی رفت و برگشت با تساوی به پایان رسیده است.

یک ساعت دیرتر در تهران و در ورزشگاه پیامبر اعظم تیم های دانشگاه ازاد اسلامی و شهرداری ساوه به مصاف هم می روند. شهرداری ها خوشحال از سه امتیاز هفته نخست میهمان تیم بهت زده دانشگاه ازاد است . شاگردان قاضی به خوبی می دانند که از دست دادن امتیاز در این دیدار به منزله خداحافظی با لیگ برتر می باشد. شاگردان خبیری هم در این دیدار به فکر پنجمین برد متوالی خود هستند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار