شرایط نامناسب ورزشگاه آزادی برای هواداران سرخابی

بر خلاف سال های گذشته برخورد خوبی از سوی مسئولان با هوادارانی که از سراسر کشور خود را برای تماشای شهر آورد پایتخت به ورزشگاه آزادی رسانده بودند صورت نگرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هواداران استقلال و پرسپولیس که شب گذشته برای تماشای دربی خود را با هر وسیله ای به تهران رسانده بودند . با برخورد عجیب مسئولان مواجه شدند. 

به گزارش خبرنگار اعزامی ما به ورزشگاه آزادی؛ شب گذشته با وجود بارش باران، کمپ های مناسبی برای هواداران فوتبال تهیه نشده بود، همچنین کمپ آماده شده بسیار کوچک بود و همه هواداران نمی توانستند در آن جا اسکان یابند. از طرفی دیگر به علت بارش باران، شب گذشته و امروز صبح هواداران مجبور بودند برای در امان ماندن از بارش باران به زیر درختان پناه ببرند.
 
همچنین مسئولان شهرداری به هواداران اجازه نمی دادند تا وارد رستوران های شهرداری شده و از بارش باران در امان بمانند و در جواب التماس هواداران برای ورود به این مکان ها می گفتند: می خواستید به ورزشگاه نیایید!

علاوه بر آن محل کمپ به دلیل بوی نامطبوع اطراف آن، همه را ناراضی کرده بود و هواداران نمی توانستند به راحتی استراحت کنند و علاوه بر تمامی این شرایط ، برق و گاز محل اسکان هواداران نیز ساعت 5 صبح قطع شد و همه راهی ورزشگاه شدند. اما درب ورزشگاه تا ساعت 7:40 باز نشد و پس از باز شدن درها هم عده ای بامشکل نبود بلیط مواجه شدند.  

حواشی ورزشگاه به همین جا ختم نمی شود. شب گذشته تمامی هوادارن به علت بارش باران و بسته بودن قسمت غربی استادیوم در ضلع شرقی ورزشگاه حضور داشتند و به دلیل ازدحام جمعیت تا ساعت 3 بامداد ضلع شرقی استادیوم شاهد ترافیک سنگین و کری خوانی هواداران 2 تیم بود که در پایان با حضور ماموران انتظامی این ماجرا ختم به خیر شد.
 
کمبود بلیت مشکل اصلی هواداران! 
 
با وجود اینکه برخی از هواداران از شب گذشته در اطراف ورزشگاه حضور داشتند نتوانستند بلیت تهیه کنند. 

عده ای از هوادارن همدانی که هر کدام با پرداخت 50 هزار تومان با یک مینی بوس راهی تهران شده بودند و خطر تصادف را به جان خریده بوند، حالا به دلیل نبود بلیط سرگردان شده اند.

همچنین برخی هواداران مجبور شدند برای حضور در ورزشگاه آن هم در طبقه دوم از بازار سیاه بلیت 250 هزار تومانی تهیه کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار