قم؛

رقابت های رزمی کیک بوکسینگ قهرمانی قم

محمدزاده رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: رقابت‌های رزمی سبک نیوفول‌کنتاکت کیک بوکسینگ قهرمانی قم با حضور چهره‌های شاخص برگزارشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ جدال کیک‌بوکسینگ‌کاران قم برای کسب عناوین برتر مسابقات استانی همیشه جذاب و دیدنی بوده و امروز در نخستین رقابت استانی شاهد پیکاری پرهیجان در بین رزمی‌کاران قم خواهیم بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: رقابت برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز پیکارهای سبک نیوفول‌کنتاکت کیک بوکسینگ، یکی از مهمترین رقابت‌های استانی است که علاقمندان خاص خود را دارد و با حضور رزمی‌کاران مدعی کسب عناوین برتر امروز در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این پیکارها یک دوره مسابقات قهرمانی استان قم محسوب می‌شود و رزمی‌کاران شرکت‌کننده از باشگاه‌‌های مختلف قم برای به دست آوردن عناوین و مقام‌های اول تا سوم سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

محمدزاده عنوان کرد: این دوره از مسابقات امروز به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار می‌شود و به عنوان جایزه به نفرات برتر حکم، مدال و کاپ قهرمانی همراه با کمربند طلایی اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: پیکارهای رده سنی نوجوانان مسابقات سبک نیو فول‌کنتاکت کیک ‌بوکسینگ قهرمانی استان قم در اوزان منهای 34، 38، 46 و به اضافه 67 کیلوگرم به انجام می‌رسد.

در پایان خاطر نشان  کرد: این دوره از رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود که معرفی‌نامه از مربی باشگاه، بیمه ورزشی سال 95، اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی همراه با رضایت‌نامه از ولی برای رده‌های نوجوانان و جوانان به اضافه دو قطعه عکس از شرکت‌کنندگان دریافت شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.