مرکز تجارت الکترونیک هنوز سال نو را به خود ندیده است+تصاویر

به سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک که مراجعه می کنید هنوز درسال 94 مانده و دراین حوزه خبری از سال نو نیامده است.

به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛هنگامی که سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک را  در گوگل سرچ می کنید یک صفحه از این سایت باز می شود، که اخبار آن هنوز در اسفندماه سال 94 سیر می کند!


از این موضوع که بگذریم وقتی سری به قسمت "ارتباط با ما" این حوزه زدیم ، شماره تلفن گویایی در ارتباط با این حوزه وجود داشت که باز از این طریق به نتیجه ای نرسیدیم  ونتوانستیم  با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی  ارتباط تلفنی برقرار کنیم ، از همه این مطالب که بگذریمباید گفت که با مراجعه به مرکز اطلاع رسانی 118 هم ، هیچ شماره تماسی از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیک را دریافت نکردبم و  118  هم درجوابمان گفت : شماره ای ازاین حوزه ثبت نشده است!!




مرکز تجارت الکترونیک هنوز سال نورابه خود ندیده است+تصاویر




حال به راستی، کارمندان این حوزه در حال چه کاری هستند؟!  اگر کسی خارج از این حوزه بخواهد باآنها ارتباط برقرار کند ، دستشان باید به کجا بند باشد ؟! نمی دانیم ، اما شاید که نه، قطعا کارمندان مرکز توسعه تجارت الکترونیک تنها اسم این حوزه را یدک می کشند!

جالب است بدانید ، مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت معدن ،صنعت ، تجارت است اما  وزارت خانه ای به این بزرگی خبری از این مرکز ندارد ! زمانی که خواستیم از طریق این وزرات خانه به مرکز توسعه تجارت الکترونیک دست پیدا کنیم، باز مثل راه حلهایی که امتحان کردیم دست خالی برگشتیم و وزارت صنعت ، معدن ، تجارت درجواب ما گفت خبری از این مرکز ندارد !!!!


مرکز توسعه تجارت الکترونیک باید این موضوع را بداند که ماهمچنان پیگیر این موضوع هستیم و منتظر پاسخگویی از جانب این مرکز خواهیم بود! ای کاش بیشتر به وظایف خود واقف باشیم!!!



مرکز تجارت الکترونیک هنوز سال نورابه خود ندیده است+تصاویر




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار