بازداشت دختر جوان در حادثه اسیدپاشی ولنجک

دختر 26 ساله در حادثه اسیدپاشی ولنجک برای تحقیقات بیشتر بازداشت موقت شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی محمد شهریاری  افزود‌: هنوز برای دادسرا مشخص نشده است که این دختر ابتدا اقدام به اسید پاشی کرده است یا آن پسر.

وی گفت‌: البته دختر و پسر هر دو آسیب دیده اند که آسیب وارده به پسر بیشتر و همچنان در بیمارستان بستری است .

شهریاری گفت‌: فعلا بازجویی ها از این دختر 26 ساله ادامه دارد و منتظریم که آن پسر هم از بیمارستان ترخیص شود تا امکان بازجویی از او هم فراهم شود .

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود‌: پسر و دختر جوان از یکدیگر به اتهام اسید پاشی شکایت کرده‌اند و تحقیقات در این باره ادامه دارد .

این گزارش می افزاید : 16 فرودین امسال وقوع یک فقره اسید پاشی از طریق کادر پزشکی مستقر در اورژانس بیمارستان مدرس تهران به ماموران کلانتری 163 ولنجک اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی صحت و سقم این موضوع به محل اعزام شدند. 

بررسی‌های پلیسی حکایت از آن داشت که دختر و پسر جوانی به نام «و» و «س» با اسید دچار سوختگی از ناحیه صورت و گردن شده که برای مداوای پزشکی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند. 

ماموران در جریان روند تحقیقات دریافتند که هر دو مصدوم پرونده، مدتی قبل با هم آشنا شده بودند و پس از مدتی پسر جوان با دختر در منزلش قرار ملاقات می‌گذارد که در همین مکان موضوع اسید پاشی رخ می دهد . 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار