کرمان؛

کلاهبرداری از کارت خوان ها در روز روشن!

بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب کرمان از دستگیری دو کلاه بردار حرفه ای که اقدام به جعل اسناد خرید از دستگاه های کارت خوان (pos)می نمودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی دادگستری، ایمان شهسواری در تشریح جزئیات این خبر گفت:متهمین با توجه به اینکه سال ها در کار تایپ وتکثیر اشتغال داشته اند با شناسایی مغازه هایی که دستگاه کارت خوان را در اختیار مشتریان قرار می داده اند،باتهیه کارت های هدیه با مدارک مجعول ابتدا از فروشگاه های مذکور خرید صوری انجام می داده اند.

وی افزود:سپس اعضاء این باند با استفاده از دستگاه فاکس حرارتی وکامپیوتر، نمونه رسید خرید صوری را به مبلغ مورد نظر خود جعل وسپس با مراجعه مجدد به مغازه های مالباخته گان اقدام به خرید هایی با مبالغ میلیونی می کردند.

شهسواری تصریح کرد:اعضاء این باند با مراجعه به یک باب طلافروشی وصرافی در شهر کرمان اقدام به کلاهبرداری به مبلغ حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال نموده بودند.

بازپرس دادگستری کرمان عنوان کرد:اعضاء این باند توسط مامورین نیروی انتظامی در مشهد دستگیر وبه کرمان منتقل و با قرار بازداشت موقت روانه زندان کرمان شده اند.

وی خاطرنشان کرد:واحد های صنفی که دارای دستگاه های کارت خوان می باشند هنگام استفاده دقت لازم را بعمل آورند تا جلوی سوء استفاده کلاهبرداران گرفته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.