مشاور مدیر عامل استقلال قهرحیدری را تکذیب کرد+مصاحبه

مشاور مدیر عامل استقلال قهر هافبک آبی پوشان پس از شکست دیروز را شایعه خواند و این موضوع را در بازی های بزرگ امری طبیعی دانست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  قهر خسرو حیدری شایعه ای بود که بعد از بازی دربی در برخی رسانه ها منتشر شد.

در این باره نصراله عبدالهی مشاور مدیر عامل استقلال نظر متفاوتی دارد،وی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شكست تیم استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت :در هر صورت اعضای تیم زحمات زیادی را كشیدند و متاسفانه نتوانستیم آن طور كه باید از موقعیت هایمان استفاده و تبدیل به گل كنیم .البته باید بگویم تعداد كرنر های تیم ما بیشتر بود كه روی هم رفته نتیجه به نفع ما تمام نشد و شانس با ما یار نبود .اما در مقابل تیم حریف از موقعیت هایش را به گل تبدیل كرد كه جا دارد برد آنها را تبریك بگویم.  

 

وی ادامه داد :از طرف مجموعه باشگاه استقلال و خودم یك عذر خواهی هم به هواداران عزیز آبی پوش باید بگویم چرا كه آنها با تمام توان تا آخرین لحظه زیر باران تیم خود را مورد حمایت قرار دادند و دست از تشویق كردن بر نداشتند.  

 

عبدالهی افزود :بچه های ما هنوز یك پای فینال هستند و هنوز هم این امكان هست كه اتفاقات زیادی در فوتبال رقم خورد و ما نیز به دنبال این هستیم تا روحیه بچه ها را برگردانیم و با قدرت به كارمان ادامه دهیم و از فردا تمریناتمان را شروع خواهیم كرد.  

 

وی در مورد اینكه گفته می شود نماد ٤ استقلالی ها گرفته شد گفت :در هر صورت این طور نیست چرا كه نماد استقلالی ها با نمادی كه پرسپولیس می گوید تفاوت دارد .آبی پوشان در یك مقطعی توانسته اند چنین نمادی را برای خود داشته باشند.  

 

دستیار ویژه مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص اعتراض خسرو حیدری نسبت به تعویضش و اینكه گفته دیگر برای مظلومی بازی نخواهد كرد اظهار داشت : در مورد خسرو حیدری باید بگویم كه من متوجه چنین چیزی نشدم اما در هر صورت هیجانات در دربی بالا خواهد بود و اگر هم صحبتی مطرح شده باشد از روی إحساسات بوده چرا كه بازیكنان با تجربه دوست دارند تجربیات خود را در زمین به نمایش بگذارند .البته این مساله رسیدگی می شود و به نظر من در حال حاضر بازیكنان در تلاش هستند تا بهترین عملكرد را در بازی های اینده به اجرا بگذارند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار