قدیر بحری: مستحق باخت نبودیم

مربی تیم فوتبال ملوان می گوید: هیچ کدام از تیم ها بازی خوبی را ارائه ندادند و نتیجه واقعی تساوی بود.

قدیر بحری مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی این تیم مقابل فولاد گفت: وی در خصوص شرایط کلی بازی و عملکرد ملوانی ها گفت: به طور کلی بازی خوبی برگزار نشد و هیچکدام از دو تیم خوب نبودند، فولادی ها هم بر روی یک اشتباه فردی از بازیکنان ما به گل رسیدند. بعد و قبل از گل فولادی ها ما موقعیت های گل زیادی داشتیم که متاسفانه هیچکدانم از آن ها گل نشد.

متاسفانه هیچکدام از برنامه هایی که احمدزاده از بازیکنان خواسته بود اجرا نشد و حق دو تیم تساوی در این دیدار بود.

دستیار محمد احمد زاده در پاسخ به این سوال که روحیه بازیکنان بعد از 15 هفته نتیجه نگرفتن چگونه است گفت: قطعا تیمی که می بازد حال و هوای خوبی ندارد مخصوصا اگر تیمی مانند ما در این برهه سخت و مشکل باشد . اما با این وجود ما تلاش می کنیم تا در بازی آینده و در مقابل سایپا در انزلی به پیروزی برسیم تا فاصله امتیازمان را با تیم پایین ترمان سیاه جامگاه به 5 امتیاز برسانیم و از منطقه سقوط فرار کنیم هواداران مطمئن باشند که ما در بازی آینده و در مقابل سایپا به پیروزی می رسیم.
 
وی در ادامه و در خصوص وضعیت بازیکنان بزرگ تر تیم مانند پژمان نوری و سایرین اظهار داشت: همه خوب هستند و کمک می کنند تا تیم از این وضعیت خارج شود به طور قطع کادر فنی و مربیان هم تمام تلاش خود را برای حفظ مسائل اخلاقی و روحی انجام می دهند .
 
مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا ملوان با یک پیروزی از سقوط نجات پیدا می کند یا خیر، عنوان کرد: ما تنها با یک پیروزی در بازی های آینده از سقوط نجات پیدا نمی کنیم و شرایط باقی ماندن ما در لیگ به سایر رقیبان بستگی دارد.

خوشبختانه بازی های ما نسبت به سیاه جامگان راحت تر است. ما در دو بازی در مقابل سایپا و صبای قم میزبان هستیم و شرایط راحت تری برای برد داریم و تنها یک بازی سخت در مقابل تراکتور سازی در تبریز داریم . اما سیاه جامگانی ها هم باید با تراکتورسازی و هم با ذوب آهن بازی کنند.

وی در پایان گفت: هواداران فراموش نکنند که ما در دیدار های آینده با تمام توان برای کسب پیروزی می جنگیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار