«چهل مروارید» یاد شهدای غواص کربلای چهار و پنج را زنده می‌کند

«چهل مروارید» به کارگردانی هادی حاجت‌مند،‌ اولین کار بلند سینمایی‌ این کارگردان است.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آخرین هماهنگی با فرماندهی سپاه منطقه و شورای عالی بسیج انجام دادیم که امیدوارم شرایط حمایتی آن‌ها با توجه به مذاکرات و توافقات، قطعی شود و کار را آغاز کنیم.

وی افزود: لوکیشن‌های این فیلم که با مشارکت سازمان بسیج و بنیاد سینمایی فارابی ساخته خواهد شد، شامل سیستان و بلوچستان و خراسان است.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع و شرایط قصه، فیلم «بهشت از جنوب شرقی» کاری پربازیگر با لوکیشنی سنگین است. در نتیجه نیاز به حمایت دارد که امیدوارم در اردیبهشت ماه این حمایت قطعی شود و خرداد وارد مرحله پیش تولید شویم و فیلمبرداری را در تابستان آغاز کنیم.

این تهیه‌کننده از دیگر فعالیت‌های سینمایی خود این گونه گفت: ساخت فیلم سینمایی دیگری با عنوان «چهل مروارید» به کارگردانی هادی حاجت‌مند که اولین کار بلند سینمای‌اش است را در دستور کار داریم. مراحل ساخت این اثر که نگاهی به شهدای کربلای چهار و پنج دارد و در قالب قصه کاملا دراماتیک مطرح می‌شود، به موازات «بهشت از جنوب شرقی» پیش می‌رود.

وی افزود: «چهل مروارید» که قرار است با مشارکت سازمان صدا و سیما و سازمان دیگری که مذاکراتی را با آن‌ها داشتیم ساخته شود، در مشهد، خوزستان و شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار