قزوین؛

رژه روز ارتش + تصاویر

نیروهای مسلح استان در رژه ای با شکوه توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،دراین مراسم یگانهای پیاده ، موتوری و زرهی نیروهای مسلح اعم از ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی و بسیج اقتدار و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین+ تصاویر


فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین+ تصاویر

نماینده ولی فقیه در استان  در این مراسم گفت :ارتش ایران اسلامی با اقتدار نظامی و تفکر توحیدی جایگاه والایی دارد و موجب سربلندی و افتخار کشور شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود : نیروهای مسلح با اتکا به مردم توانسته اند جایگاه ارزشمند خود را حفظ کنند و موجب امید ملتهای مظلوم جهان باشند.

امام جمعه قزوین گفت :  با اتکا به نیروهای مسلحی که فرماندهی آنها بر عهده مقام معظم رهبری است امروز کشورمان در اوج سربلندی و افتخار است و هر گونه توطئه ای را خنثی می کند.
رژه روز ارتش + تصاویر

در این مراسم  استاندار قزوین هم  به تلاش های ارتشیان دردوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ارتشیان ما در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی  با همه  توان از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند .

فریدون همتی افزود:  امروز اگر ملت ایران با اطمینان خاطر در برابر دشمنان ایستادگی می کنند به لطف هدایت های رهبری انقلاب و آمادگی نیروهای مسلح کشور است 

وی امنیت امروز کشور را مرهون رشادتها و جانفشانیهای نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: ارتش کشور ما یک ارتش بی نظیر و ارتشی است که مسلح به ایمان خداوند است .
رژه روز ارتش + تصاویر

فرمانده قرارگاه علمیاتی لشگر 16 زرهی قزوین هم در این مراسم گفت: ارتش همواره خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می داند و تابع امر ولایت فقیه خواهد بود.
امیر رضایی  گفت: مردم مطمئن باشند که فرزندان آنها در ارتش از هیچ کوششی برای حفظ دستاوردهای نظام، بسط و گسترش امنیت و اقتدا به آرمان های انقلاب اسلامی دریغ نخواهند کرد.
رژه روز ارتش + تصاویر

در ادامه یگانهای نمونه نیروهای مسلح در رژه ای توان خود را  به نمایش  گذاشتند .
نظیر این مراسم در آبیک هم برگزار شد .



انتهای پیام/پ
برچسب ها: ارتش ، رژه ، فرمانده ، یگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار