یزد؛

جایگاه ویژه شهرستان ابرکوه در عرصه فرهنگ و هنر

معاون اداری و مالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ ابرکوه جایگاه ویژه ای در عرصه فرهنگ و هنر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا دهبیدی پور در آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: درخشش شهرستان ابرکوه در استان و کشور در برگزاری کنگره شعر کویر، آوا و نواها ، شبهای شعر موسیقی جشنوارهای موسیقی زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: اداره فرهنگ ارشاد اسلامی وظیفه سنگینی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری دارد و  ابرکوه جایگاه ویژه ای در عرصه فرهنگ و هنر داشته و سالهای گذشته اقدامات شایسته ای در جهت رشد و تعالی فرهنگ و هنر شهرستان ابرکوه صورت گرفته که برای این شهر فرهنگی کافی نیست.

فرماندار ابرکوه نیر در این آیین گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید مشورت که راهگشایی برای حل وفصل کارهاست سر لوح کارخود قرار دهند.

سیدنبی رسولی بابیان اینکه مشورت درقرآن کریم و همچنین پیامبر اعظم (ص) سفارش شده است اظهار کرد: مشورت کردن و همچنین داشتن آموزشهای لازم با فناوری روز نیاز مدیران و مسوولان است.

وی بابیان اینکه ابرکوه به عنوان یک شهرستان کمتر توسعه یافته شناخته شده است خاطر نشان کرد: این شهرستان ظرفیت هایی در بعد فرهنگی و هنری دارد که می تواند موجب رشد و تعالی شهرستان شود.

در این آیین حمیدرضا بصیری به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.