سنندج؛

انجام 818 عمليات امداد و نجات در سنندج

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج از انجام 818 عمليات امداد و نجات در سال 94خبرداد، و گفت:از اين تعداد 516 مورد آتش سوزی و 302 مورد هم امدادگری بوده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،مرتضي سنندجی گفت:اين سازمان در راستای ايمنی شهروندان در سال گذشته اقدامات فرهنگی مناسبی بخصوص در مناسبت های مختلف انجام داد.

وی افزود: سال گذشته 65 مورد آتش سوزي مسكوني، شش مورد اداري، 32 مورد تجاري، 61 مورد خودرو، 30 مورد جنگل و مراتع، 62 مورد ضايعات، 251 مورد علف هاي هرز و 9 مورد نشتي و انفجار گاز رخ داده است.

سنندجی درادامه بیان کرد:سقوط در چاه، گير كردن دست در چرخ گوشت، گود برداري و آوار، آسانسور، تصادفات و عمليات غواصي را از مهمترين عمليات امدادگري در سال گذشته بوده است.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج گفت:سال گذشته در حوادث رخ داده 22 نفر فوتي و 18 نفر مجروح شدند كه 7 نفر از فوت شده ها در تصادفات، 5 نفر به علت غرق شدن، 5 نفر در آتش سوزي و 5 نفر ديگر هم در ساير حوادث جان خود را از دست دادند.

سنندجي درپایان گفت: ازمهمترین اقدامات اين سازمان در سال گذشته می توان به پاسخ به 678 استعلام ارسال شده از سوي مناطق تابعه شهرداري و اتحاديه صنفي، شارژ بيش از 407 مورد خاموش كننده ها، شارژ 106 دستگاه تنفسي، چاپ بروشور در راستاي فرهنگ سازي وافزايش ضريب ايمني شهروندان و برگزاري كلاس هاي آموزشي در مدارس اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.