قم؛

ديدار رئیس فعالیت های دینی و امور مساجد تهران با آيت الله موسوي اردبيلي

در ابتداي اين ديدار كه در دفتر معظم له در قم صورت گرفت رئیس فعالیت های دینی و امور مساجد تهران آقای صادق زاده گزارشی از عملکرد امور مساجد ، خدمت معظم له ارائه نمودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛در ابتداي اين ديدار كه در دفتر معظم له در قم صورت گرفت رئیس فعالیت های دینی و امور مساجد تهران آقای صادق زاده گزارشی از عملکرد امور مساجد ، خدمت معظم له ارائه نموده و با تاکید بر روند روبه رشد و موفقیت آمیز فعالیت ها گفت : ما هم اینک 1960 مسجد در تهران داریم که در 1860 مسجد ، نماز جماعت برگزار می گردد و برنامه های حمایتی از جمله تهیه کتب مذهبی و ادعیه و حمایت های مالی برای برگزاری مراسمات مذهبی از جمله ایام فاطمیه ومحرم و  دیگر مناسبت های بزرگ مذهبی،به همه مساجد ارائه کرده ایم .

ایشان همچنین افزود : سال گذشته در تهران  یک صد و بیست مسجد راه اندازی شده و بعضی دیگر تا نود درصد ساخته شده وخدماتی نیز در راستای تجهیز مراکز دینی انجام شده است .

آقای صادق زاده در پایان سخنان خود ، با ابلاغ سلام صمیمانه آقای قالیباف شهردار محترم تهران ،  خواستار رهنمودهای مرجعیت دینی گردید.
در این دیدار ، حضرت آيت الله العظمي موسوي اردبيلي (مدظله العالي) با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده فرمودند : فرمایشات شما بسیار خوب بود و اگر همه این ها انجام بشود فرهنگ اسلام به خوبی گسترش می یابد . ان شاء الله موفق باشید. 
در پایان این دیدار، حضرت آيت الله العظمي موسوي اردبيلي (مدظله العالي)  موفقیت ایشان و همه مسئولین را از خداوند متعال  مسئلت نموده و برای حل مشکلات مردم دعا فرمودند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار