کرمانشاه؛

توجه به شرکت های دانش بنیان اولویت‌های مدیریت استان کرمانشاه

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: توجه به شرکت های دانش بنیان یکی از اولویت‌های مورد توجه مدیریت استان است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحیمی تاکید کرد: دستگاه ها و ادارات مختلف باید بگونه ای برنامه‌ریزی کنند که بودجه های پژوهشی برگشت نخورده و در قالب طرح های مختلف در گردونه اقتصادی استان به چرخش درآید و به اشتغال زایی بیشتر کمک کند.


رحیمی عدم بهره گیری از خلاقیت ها را یکی از دلایل اصلی بالا بودن نرخ بیکاری در استان کرمانشاه که پتانسیل، مزیت و استعدادهای زیادی دارد، دانست.

ویگفت: همه دستگاه ها و ادارات دولتی باید استراتژی و اهداف طرح‌های پژوهشی خود را با نگاه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طرح ریزی کنند.


رضا رحیمی اظهار کرد:یکی از اهداف برنامه های مدیریت ارشد استان در سال 95 تدوین استراتژی و اهداف طرح های پژوهشی براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است که این مهم با جدیت دنبال می شود.


وی خاطرنشان کرد: این پژوهش‌ها باید کاملاً کاربردی و هدفمند بوده و در راستای توسعه و اشتغال استان در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی و ... طرح ریزی شوند.


انتهای پیام/پ



برچسب ها: کرمانشاه ، شرکت ، دانش ، بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار