جزئیات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 95/ نتایج اولیه نیمه اول خردادماه اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به جزئیات آزمون وروی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ از کاهش تعداد داوطلبان کنکور ارشد نسبت به آمار سال گذشته خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مرحله اول و دوم ثبت نام آزمون ارشد ناپیوسته 95 تعداد 761 هزار و 116 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کردند که این تعداد نسبت به سال قبل کاهش 6.38 درصدی داشته است.
 
وی افزود: از تعداد 761 هزار و 116 داوطلب تعداد 392 هزار و 481 نفر زن و 368 هزار و 635 نفر مرد هستند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه علاقمندان علاوه بر شرکت در رشته امتحانی اول می‌توانند در رشته امتحانی دوم هم شرکت کنند، تصریح کرد: تعداد داوطلبان زن علاقمند به شرکت در کد رشته دوم 32 هزار و 675 نفر و تعداد داوطلبان مرد شرکت کننده در این مرحله 35 هزار و 828 نفر است. 

توکلی بیان داشت: با توجه به اینکه هر آزمون به صورت جداگانه برگزار می‌شود، برای داوطلبانی که علاقمند به شرکت در کد رشته امتحانی اول و دوم هستند 2 کارت جداگانه صادر می‌شود، همچنین طبق آخرین آمار تعداد داوطلبان کد رشته امتحانی مرحله اول 761 هزار نفر و کد رشته دوم 68 هزار و 503 نفر است . 

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت شرکت در آزمون ارشد ناپیوسته 95 از تاریخ 13 اردیبهشت الی 15 اردیبهشت بر روی پایگاه سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به این سامانه می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. 

توکلی بیان داشت: بر اساس برنامه زمان بندی، آزمون ارشد ناپیوسته 95 و همچنین بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی در صبح و بعد از ظهر پنج‌شنبه 16 اردیبهشت و جمعه 17 اردیبهشت در 66 شهرستان و 148 حوزه امتحانی برگزار می‌شود و نتایج اولیه نیز به صورت کارنامه تنظیم شده و در نیمه دوم خرداد بر روی پایگاه سازمان سنجش قرار می‌گیرد. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
با سلام لطفا نتیجه ازمون اولیه کنکور ارشد دقیقا ‌‌ کی مشخص میشود با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
باسلام.لطفاپیگیری نمایید چرا بااینکه نیمه خردا هم گذشته و نیمه دوم هم تقریبابه وسطاشنزدیک میشه هنوز نتایج کارشناسی ارشدناپیوسته 95 هنوز اعلام نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
با سلام, من مدت زیادی هست که مشغول مطالعه هستم تا خودم رو آماده کنکور ارشد کنم
اما متاسفانه اردیبهشت ماه در استان فارس مشغول آموزش سربازی هستم و نمیتوانم در تهران کنکور بدهم
تکلیف چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
سايت سنجش يك پنجره براي مكاتبه قرار داده و ایمیل میفرستی و جواب مي دهند
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
در زملن دوره آموزشی ، فرمانده گروهان شما اعلام میکنه که برای برگزاری آزمون میتونید که مرخصی بگیرد . البته باید کارت ورود به جلسه رو با خودت تو مرکز آموزش داشته باشی، یا اینکه شماره پروندت رو یاداشت کن با خودت ببر ، ی مرخصی ساعتی میدن برو کارتت رو بگیر . همین
آخرین اخبار